۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۶۰۱۳۵
آیت الله باریک بین:

دعوت به ولایتمداری جزء اصلی وصیت‌نامه شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: شهدا کسانی هستند که به سوی خدا حرکت کردند و اکنون مزارشان و وصیت نامه هایشان مردم را به سوی خدا و ولایت مداری دعوت می کند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با با بیان این که باید سعی کنیم تفکر شهدا را در جامعه به خصوص میان جوانان و نسل های آینده احیا کنیم، گفت: شهادت در جامعه ما به عنوان یک واقعیت و جریان اصیل فرهنگی محسوب می شود؛ بنابراین امروزه پیگیری و سرلوحه قرار دادن این تفکر در جامعه ما بسیار ضروری است.

 

آیت الله باریک بین به ذکر ایه ای از قران کریم در رابطه با شهدا اظهار داشت: طبق آیات قرآنی شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و ما باید این امر را باور داشته باشیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شهدا کسانی هستند که به سوی خدا حرکت کردند و اکنون مزارشان و وصیت‌نامه‌هایشان مردم را به سوی خدا و ولایت مداری دعوت می کند.

 

امام جمعه قزوین بر اهمیت دادن و شناساندن بیشتر شهدا در استان از سوی مسؤولان بنیاد شهید خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران باید در زمینه شناساندن بیشتر شهیدان به نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند.

 

امام جمعه قزوین یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی را ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: یکی از ابزارهای مقابله با تهدیدات دشمنان در عصر کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است فرهنگ ایثار و شهادت عبارت از افکار و اعتقادات و ارزش‌ها و دلبستگی‌هایی است که در انقلاب و دفاع هشت ساله ملت ایران در میان جوانان تجلی یافت.

 

آیت الله باریک بین یادآورشد: استقلال، پیشرفت و امنیت جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا ی عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با قدردانی از خدمات کارکنان و مدیران بنیادشهید وامور ایثارگرن استان در خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان داشت: کار شما بسیار ارزشمند بوده و باید در خدمت به خانواده‌های شهدا به ویژه تربیت و تحصیل فرزندانشان کوشا باشید تا أنان قدر پدرانشان را دانسته و خود نیز در مسیر آرمان‌های شهدا قرار گیرند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات