۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۳۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ملت ایران با فرهنگ ولایت‌مداری و شهادت در مقابل دشمن ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: سلاح اصلی ملت ایران، فرهنگ ایثار، شهادت و ولایت مداری است، سال هاست که استکبار برای خلع سلاح ملت وارد میدان شده اما راه به جایی نبرده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در یادواره 271 شهید زن آذربایجان شرقی با بیان این‌که در ذات همه انسان ها دو حقیقت یکسان ماندگاری و نفوذ ناپذیری وجود دارد، اظهار داشت: این دوحقیقت تنها در افکار پیروان مکتب اسلامی که معتقد به فرهنگ ایثار و شهادت هستند، وجود دارد.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس تاکنون دشمنان جرأت مقابله با مردم ایران اسلامی را نداشتند، اگر امروز شاهدیم که فرهنگ اسلامی و شهادت طلبی ایرانیان به الگوی جهانی تبدیل شده است، همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در احیای ارزش های والای اسلامی، انسانی و الهی بوده است.

 

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که دولت های مستکبر برای بقای خود اقدام به ساخت سلاح های مختلف و بازدارندگی ایجاد می کنند، گفت: سلاح اصلی ملت ایران، فرهنگ ایثار، شهادت و ولایت مداری است، سال‌ها است که استکبار جهانی برای خلع سلاح ملت وارد میدان شده اما راه به جایی نبرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که هیچ سلاحی نمی تواند مانع از فروپاشی ملت ایران باشد، گفت: اگر ملت ها از قدرت لایزال الهی غافل باشدن سرنوشت دیکتاتورهای سرنگون شده و فروپاشی شوروی سابق را دور از دسترس نخواهند دید، در حقیقت وجود مکتب و پیروان مکتب تنها راه ماندگاری ملت ها است که اسلام مکتبی جهانی و سعادت‌بخش برای بشریت است.

 

وی علت ترویج افکار التقاطی و انحرافی از سوی رسانه های غربی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی را تخریب مکتب اسلام دانست و گفت: در هر جامعه ای که غیرت و حیا دینی از بین رود، جامعه دچار اضمحلال خواهد شد و دشمن بر این اساس می خواهد با فرهنگ ایثار و شهادت که شهدای کربلا به آموختند، مقابله کند.

 

حجت الاسلام ولایی خون شهدا را سرمایه بزرگ انسانی عنوان و تأکید کرد: تا زمانی که این سرمایه باشد، دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد سرمایه ای که سهم عمده آن نیز به حضور زنان در دوران دفاع مقدس و تاریخ اسلام بر می گردد.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به توطئه ها و تحریم های غرب و گفت: مشکل اساسی غرب با اسلام و فرهنگ اسلامی است، اگر امروز فعالیت های هسته ای کشور بهانه ای برای اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی شده است، فردا مسأله ای دیگر بهانه آنان در اعمال سیاست های خصمانه علیه ایران اسلامی خواهد بود.

 

همچنین خانم کیانی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: هدف از برگزاری این یادواره در آستانه برگزاری کنگره ملی تجلیل از زنان ایثارگر و شهیده که در تهران همزمان با 16 اسفند ماه برگزار می شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، احیای ارزش های اسلامی و معرفی زنان شهیده به نسل جدید است./935/پ203/س

ارسال نظرات