۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۵۸۶۰۶
استاد حوزه و دانشگاه:

نمایشگاه کتاب حوزه در تحول فکری حوزه ها مؤثر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: نمایشگاه کتاب حوزه در تحول فکری حوزه های علمیه تأثیر زیادی دارد و می تواند از تحولات علمی حوزه حمایت کند.
افتتاح سومين نمايشگاه تخصصي کتاب حوزه
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی، استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حوزه های علمیه و طلاب بخش عظیمی از فرهنگ کشور را بر عهده دارند گفت: برگزاری این قبیل نمایشگاه ها برای حمایت از این بخش از جامعه از وظایف اساسی مسؤولان فرهنگی کشور است.
وی بر تأثیر گذاری کتاب بر افکار آحاد جامعه تأکید کرد و افزود: اگر چه وسایل ارتباطی و رسانه ها گسترش زیادی یافته اند اما برای نشر افکار بزرگان کتاب بهترین وسیله است.
حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی برگزاری این قبیل نمایشگاه ها را پربرکت ذکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم تسهیلاتی مناسب از سوی مسؤولان نمایشگاه برای طلاب درنظر گرفته شود، زیرا همگان می دانند که امکانات طلاب محدود است.
وی بر تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مشکل ناشران و خریداران کتاب تأکید کرد و گفت: این وزارتخانه باید بیشتر کوشا بوده و تلاش بیشتری برای تسهیل خرید کتاب انجام دهد.
گفتنی است، نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از هشتم تا 15 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20:30 در مجتمع امام خمینی(رحمةالله‌علیه) قم (جنب گلزار شهدا)پذیرای بازدید کنندگان است./907/د102/ق
ارسال نظرات