۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۵۷۰۲۱

همایش همبستگی با ملت مظلوم بحرین در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دومین سالگرد قیام مردم بحرن علیه آل‎خلیفه و آل‎سعود، همایش «همبستگی با مردم مظلوم بحرین» در اردبیل برگزار شد.
ميدان لولو بحرين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام شیخ علی گربابادی، روحانی انقلابی بحرین، امروز در همایش «همبستگی با مردم مظلوم بحرین» که در اردبیل برگزار شد با اشاره به پشت پرده جنایت‌های آل‎سعود و آل‎خلیفه در بحرین، اظهار داشت: بر خلاف آن چه رسانه‌های خارجی در خصوص حقیقت انقلاب بحرین اعلام می کنند، اختلافی بین شیعه و سنی در این کشور وجود ندارد.

 

وی با بیان این‍‌که آل سعود و آل خلیفه منافع خود را در اختلاف میان شیعه و سنی می دانند، تصریح کرد: آل سعود در حالی ادعای حمایت از قرآن کریم را دارد که خود عامل اصلی فتنه در بحرین است، حقیقت امر آن است که مردم بحرین به دور از مذهب‎گرایی در راستای اراده و رسالت شرعی خود علیه رژیم قیام کرده‎اند.

 

حجت الاسلام گربابادی با اشاره به ریشه قیام مردم بحرین علیه رژیم حاکم گفت: عربستان سعودی هزینه مالی کلانی برای سرکوب قیام مردم بحرین در این کشور می‎کند و از هر گونه فتنه‌انگیزی در این راستا ابایی ندارد.

 

این روحانی انقلابی بحرین با بیان این‌که مردم بحرین با تأسی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر ملت ایران صبر و استقامت داشته و از خون شهدایش پاسداری می کند، اظهار داشت: مردم بحرین با وجود همه جنایت‌های آل سعود و آل خلیفه تا پیروزی نهایی از قیام خود دست نخواهند کشید.

 

وی تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی، راه‌اندازی فتنه‌های قومی و قبیله‌ای و شایعه‌پراکنی را از جمله توطئه‌های آل سعود و آل خلیفه برای غلبه بر نهضت مردم بحرین برشمرد و ادامه داد: با وجود چنین توطئه‌هایی، هفته وحدت به تأسی از بیانات امام خمینی(ره) و با هدف همگرایی هر چه بیشتر شیعه و سنی همه ساله در بحرین گرامی داشته می‎شود.

 

شیخ گربابادی با تأکید بر این‌که استقامت، صبر و وحدت مردم بحرین در نهایت ذلت رژیم آل سعود عربستان و آل خلیفه بحرین را به دنبال خواهد داشت، گفت: خون شهدای قیام بر زمین نخواهد ماند، به یقین مردم بحرین با نثار فرزندان خود به آزادی و استقلال حقیقی دست خواهند یافت.

 

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز در همایش «همبستگی با مردم مظلوم بحرین» حضور داشت./9352/ب202/د

ارسال نظرات