۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۰۱۹
دبیرکل الوفاق بحرین:

شیوه‎های جدیدی از اعتراض در راه است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به آغاز سومین سال انقلاب مشروع و مردمی ملت، تاکید کرد که شیوه‎های جدیدی از اعتراض در سومین سال انقلاب به نمایش گذاشته می‎شود.
شيخ علي سلمان دبيرکل الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در مسجد امام صادق(ع) شهر قفول با اشاره به پیروزی حتمی ملت بحرین، گفت: ملت توانست خواسته عادلانه و مشروع خود را بر اساس موازین اخلاقی، انسانی، فرهنگی و حقوقی مطرح کند و پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه به دست آورده است.

 

وی بر ادامه اعتراضات در سومین سال آغاز انقلاب تاکید کرد و افزود: در سومین سال انقلاب نیز به جنبش خود ادامه می‎دهیم و از تقدیم جان خود نمی‎هراسیم. ما به شیوه مسالمت آمیز خود پایبندیم، از وحدت گروه‎های معارضه غافل نمی‎شویم و به تلاش مستمر برای تحقق خواسته‎های ملت ادامه می‎دهیم.

 

حجت الاسلام علی سلمان اظهار داشت: تنوع و ابتکار شیوه‎های اعتراض مسالمت آمیز و کوتاه سازی زمان پیروزی از برنامه‎هایی است که می‎خواهیم در سومین سال انقلاب محقق سازیم.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق بر لزوم دوری اعتراضات از طایفه‎گری تاکید کرد و ادامه داد: جنبش باید کاملا ملی باشد و به اعتراضات طایفه‎ای مبدل نشود. درهای جنبش به سوی همه گروه‎ها باز است و آنها می‎توانند میان معارضان حضور یابند.

 

این عالم بحرینی خاطر نشان ساخت: معترضان هیچ گاه در راه حل سیاسی را نبسته و از نتایج گفت‎وگوی جدی و ریشه‎ای استقبال می‎کنند.

 

وی در پایان با عرض درود به شهدای انقلاب و خانواده‎های آنان، تصریح کرد: همگان باید با خانوده‎ای شهدا و مجروحان، آوارگان و افراد بی‎کار شده ابراز همدردی کرده و بدانند که شکستن دایره ترس و اضطرابی که نظام ده‎ها سال است بر بحرین حاکم کرده از اهداف اصلی انقلاب است./980/ب902/د

ارسال نظرات