۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۱۹۵

حضور باشکوه مردم تهران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه

خبرگزاری رسا – مردم فهیم و ولایت‌مدار تهران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را ناکام کردند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از ساعت هشت صبح امروز مردم در مسیرهای راهپیمایی حضور بهم رساندند و به سوی میدان آزادی و وعده‌گاه سی‌وپنج ساله راهپیمایی 22 بهمن ساری شدند.
در این راهپیمایی حضرت آیت‌الله جنتی امام جمعه موقت تهران، محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی شرکت داشتند.
با حضور مردم در این مراسم در میدان آزادی تهران سرودی توسط دختران برگزیده جشنواره سرود در بزرگداشت مقام رسول الله(ص) هم‌خوانی شد و سپس علیرضا غزوه از شعرای معاصر انقلاب اسلامی، بخشی از سروده‌های خود را اجرا کرد.
در ادامه مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن سرود «وطن من» توسط گروه دانش آموزی 22 هزار نفری حاضر در میدان اجرا شد و قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن خوانده شد که پس از خواندن هر بند از این قطع‌نامه میدان پر از نوای «الله اکبر، خامنه ای رهبر» شد.
بر اساس این گزارش دکتر محمود احمدی‌‎نژاد در این مراسم به عنوان سخنران روز 22 بهمن‌ماه با بیان این‌که انقلاب اسلامی بیداری فطرت‌ها، حرکتی از عمق جان، اندیشه ملت ایران و یک تحول بنیادی است تصریح کرد: به همین دلیل این انقلاب پایدار است و هر روز روشن و درخشان‌تر می‌شود و باید دانست این انقلاب، بیداری حقیقی و بازگشت به حقیقت انسان‌ها است.
رییس‌جمهور با بیان این‌که بالاترین هجوم نظامی و سیاسی دشمنان علیه مردم ایران با دفاع مظلومانه این ملت به رسوایی طراحان و حامیان آن انجامید، عنوان کرد: در طول 34 سال فشارهای گوناگونی برای جلوگیری از پیشرفت و عزت ملت و همچنین مخدوش کردن استقلال کشور به لطف هوشمندی، وحدت و مقاومت جانانه ملت و فداکاری شهیدان و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنان و رهبری خردمندانه به فصل طلایی ملت ایران تبدیل شده است.
بر اساس این گزارش، راهپیمایی 22 بهمن بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مساجد واقع در مسیر راهپیمایی و مکان‌های مشخص شده به پایان رسید./956/پ203/ص
ارسال نظرات