۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۵۵۹۱۶
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

در نقاط دورافتاده کشور هم مظاهر توسعه دیده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به توطئه ها و تحریم های دشمنان علیه ایران گفت: ما نشان دادیم خداترسی با پیشرفت علمی منافات ندارد و اکنون حتی در نقاط دورافتاده کشور مظاهر توسعه دیده می‌شود.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور روز جمعه بیستم بهمن‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرری با اشاره به این‌که انسان‌ها برای زندگی کردن نیازی به دروغ، دشمنی و جنگ ندارند ابراز داشت: سیاست به معنای دروغ و فریب دادن نیست بلکه سیاست می‌تواند انسانی و سیاست‌مدار می‌تواند خداطلب، خداخواه و خداترس باشد.

وی در ادامه افزود: می‌توان بر جامعه سیاستی بر اساس ایمان و حق‌طلبی را حاکم کرد به‌طوری‌که امام خمینی(ره) یک کلمه را هم از مردم پنهان نکرد و مردم هیچ ناصداقتی از او ندیدند و همچنین فرامین و نظرات مقام معظم رهبری هم صادقانه است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های علمی گفت: با وجود این‌که دشمنان هر روز برای ایران مشکل ایجاد می‌کنند اما ما نشان دادیم که خداطلبی و خداترسی با پیشرفت علمی منافات ندارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور عنوان داشت: من به ‌عنوان مسئولی که وظیفه دارم در کشور سرکشی کنم شهادت می‌دهم که حتی در نقاط دورافتاده کشور مظاهر توسعه دیده می‌شود و ایران در مسیر رونق و توسعه در طول سی و سه سال راه بلندی را طی کرده است.

وی ادامه داد: در گذشته برای احداث یک اتوبان هم به کارشناسان خارجی نیاز داشتیم و چهل هزار مستشار خارجی در ایران فعالیت می‌کردند و حتی برای کارهای کشاورزی هم مشاور خارجی داشتیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به اظهار نظر دشمن درباره پیشرفت‌های اخیر ایران مبنی بر این‌که جنگنده قاهر313 فقط یک ماکت کاغذی است بیان داشت: شخصی در یک روزنامه جواب جالبی به این ادعای دشمنان داده بود و گفته بود آیا موشک‌هایی هم که توسط حماس بر سرتان فرود آمد و شما را به پناهگاه کشاند، ماکت کاغذی بود؟

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز برای هیچ بیماری نیاز نیست کسی را به خارج از کشور بفرستیم و همچنین در رشته‌های دانشگاهی اساتید خبره در کشور داریم و دانشمندان از روی عشق به نظام، دین و کشور برای پیشرفت ایران زحمت می‌کشند.

وی توسعه کشور را نتیجه اخلاص، ایمان و مقاومت مردم، سخت‌کوشی جوانان، هدایت‌های روحانیان و جایگاه والای امامت و رهبری نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری با اعتقاد، خداخواهی، وارستگی، ساده‌زیستی و مردم‌داری کشور را هدایت و رهبری می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران و بیانات مقام معظم رهبری در این باره گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با مذاکره ایران را تسلیم خود کنند و این پیام مذاکره با آمریکا است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: مردم ایران مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و دشمنان خواهند دید که در روز بیست و دوم بهمن ماه چه اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: وقتی رهبرمعظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند با هم دعوا نکنید و به فکر معیشت مردم باشید، مسئولین باید به آن توجه کنند زیرا نشاط آنها برای خدمت به مردم از بین می‌رود و همچنین پیشینیان به‌دلیل عمل نکردن به فرمایش رهبر الهی خود شکست خوردند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان این‌که انقلاب اسلامی بعد از گذشت سی و چند سال هنوز فضای معنوی خود را حفظ کرده است عنوان داشت: هیچ رهبری بعد از گذشت سی و چهار سال از انقلاب نمی‌گوید من یک انقلابی هستم اما رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند من یک انقلابی هستم که این یعنی مقابله با آمریکا و اسراییل و دفاع از محرومان و مستضعفان به قوت خود باقی است./956/پ202/ص

ارسال نظرات