۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۵۰۷۶

دیدار وزیر بهداشت با آیت الله طبرسی در ساری

خبرگزاری رسا ـ سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با آیت الله طبرسی در ساری دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر روز جمعه در دیدار با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری گفت: با همکاری و تعامل همه دستگاه های مرتبط با اجرای این طرح بزرگ، رضایت مردم در بخش سلامت و بهداشت به دست خواهد آمد.

 

امام جمعه ساری گفت: طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع باید در تمامی شهرها و مناطق اجرا و همگانی شود تا بسیاری از مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان رفع و خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود.

 

وی بیان داشت: با اجرای کامل این طرح افزون بر تأمین سلامت مردم، تعداد فراوانی از مجموعه ها و کادر پزشکی، همچون پرستاران و پزشکان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم خواهند شد و بخش عمده ای از مشکل بیکاری این افراد رفع می شود.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر ضرورت ارائه خدمت بیشتر به مردم گفت: باید قدر دوران خدمت به مردم را دانست و از دید مادی و بهره گیری شخصی در زمان تصدی پست های اجرایی خودداری کرد.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: مدیرانی که متکلف امور می شوند روحیه خدمتگزاری، صداقت و مردم گرایی که از ویژگی های مدیران جهادی است را مورد توجه قرار دهند و دارای برنامه ای با اهداف مشخص باشند و هیچگاه به عرصه مدیریت با نگاه سکوی پرش و بهره مندی مادی نگاه نکنند./950/پ202/س

ارسال نظرات