۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۵۴۸۷۱

ویژه‌نامه دهه فجر در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری قم بارگذاری می‌شود

خبرگزای رسا ـ رییس حوزه هنری استان قم با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری قم در ایام دهه فجر گفت: حوزه هنری همواره سعی کرده است در راستای ثبت و بررسی تاریخ انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را اجرا کند.
وحيد فرجي، رييس حوزه هنري استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، وحید فرجی، رییس حوزه هنری استان قم برنامه‌های این حوزه را در طول دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح کرد و گفت: ویژه نامه انقلاب اسلامی در دهه فجر در پایگاه اطلاع رسانی www.artqom.ir بارگذاری می‌شود.
 
وی با بیان این‌که مجموعه شعری با موضوع بیداری اسلامی ویژه نوجوانان در حال تولید است که در ایام دهه فجر به پایان می رسد، افزود: رمان گروهی نیز با موضوع انقلاب اسلامی از سوی داستان نویسان حوزه هنری نگارش شده است.
رییس حوزه هنری استان قم در این زمینه اظهار داشت: نمایش شاد کودک از سوی تالار هنر تهران اجرا می‌شود که حوزه هنری قم نیز در آن مشارکت داشته است.
وی خاطرنشان کرد: نماهنگ ققنوس با موضوع حماسه مردم قم در ایام انقلاب اسلامی با نوای سالار عقیلی ساخته شده که این نماهنگ نوشته افشین یداللهی و احمدرضا داوری کارگردانی کرده است.
فرجی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری جلسه نقد کتاب خاطرات آقای عزت شاهی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است.
وی تصریح کرد: ویژه‌نامه انقلاب اسلامی در دهه فجر در پایگاه اطلاع رسانی www.artqom.ir بارگذاری می‌شود.
رییس حوزه هنری استان قم  در پایان یادآور شد: برگزاری نمایشگاه یادگار، رونمایی از کتاب سپیده دم، برگزاری کارگاه شفاهی خاطره گویی توسط رزمندگان انقلاب و مشارکت در جشنواره شعر دفاع مقدس از جمله برنامه‌های حوزه هنری قم در ایام دهه فجر سال گذشته بوده است./907/د102/ی
ارسال نظرات