۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۵۳۵۹۷
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مسابقات ورزشی طلاب مدارس علمیه قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم در رشته های تنیس روی میز، والیبال و فوتبال از سوی تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
ورزش طلاب محمد رزاقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی مدارس علمیه قم جام دهه مبارک فجر از سوی تربیت بدنی بسیج تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع) برگزار می شود.
محمد رزاقی مسؤول برگزاری مسابقات و مسؤول تربیت بدنی تیپ امام صادق(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و والیبال برگزار می شود.
وی از استقبال مطلوب طلاب مدارس علمیه قم از برگزاری این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: در رشته فوتسال 49 تیم از مدارس علمیه قم در قالب یازده گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند، در رشته والیبال نیز 12 تیم از مدارس علمیه قم شرکت می کنند.
رزاقی بیان کرد: در رشته تنیس روی میز نیز 60 طلبه به صورت انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
مسؤول تربیت بدنی تیپ امام صادق(ع) یادآورشد: مسابقات رشته فوتسال از روز یکشنبه اول بهمن ماه آغاز خواهد شد، مسابقات والیبال و تنیس روی میز نیز از ششم بهمن ماه آغاز می شود.
رزاقی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به تیم ها و نفرات برتر و بازیکن اخلاق در رشته های مذکور جوایزی اهدا خواهد شد.
مسؤول تربیت بدنی بسیج تیپ امام صادق(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از فعالیت ها و اقدامات تربیت بدنی این مرکز ارائه کرد و گفت: تاکنون تربیت بدنی تیپ امام صادق(ع) جشنواره ها و مسابقات ورزشی متعددی را به منظور حفظ روحیه نشاط در بین طلاب برگزار کرده است./924/ت302/ج
ارسال نظرات