۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۵۲۹۸۳

شماره 75 ماهنامه ذکر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هفتاد و پنجمین شماره ماهنامه ذکر از سوی حزب مؤتلفه اسلامی منتشر شد.
ماهنامه ذکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 75 ماهنامه ذکر به همت حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «مخارج دولت باید کنترل شود» منتشر شد.
در این شماره با موضوعاتی همچون «چراغ سبز را آمریکا باید نشان دهد»، «آمریکا زیر بار رابطه برابر نمی رود»، «سیاست خارجی تهاجمی جدای از سیاست خارجی تخاصمی است»، «آمریکا فرصت های رابطه با ایران را به باد داد»، «مذاکره در قعر جهنم»، «صادرات غیر نفتی؛ راهی به سوی فرار از خام فروشی نفت» و «دولت فعلی در پی رهایی اقتصاد از خام فروشی نیست» آشنا می شویم.
در بخش چراغ سبز را آمریکا باید نشان دهد در گفت وگویی که با پیروز مجتهدزاده، استاد جغرافیای سیاسی و ژئوپولتیک در مورد رابطه با آمریکا انجام شده، آمده است: «من در گوشه و کنار می شنوم که می گویند آمریکا با ایران روابط استعماری داشته است، سؤال این است که مگر دیگران با دیگران سوابق استعماری ندارند، مگر این سابقه استعماری را روسیه و انگلیس با ما نداشته اند.
در شرایط کنونی که به علت نداشتن روابط با ایالات متحده در سی و اندی سال گذشته، تصمیم گیرنده اصلی در این رابطه با ما ایالات متحده بود، پس لاجرم طبق عرف بین الملل چراغ سبز اول را باید آمریکا نشان دهد.
طبق قانون اساسی مسؤول نهایی برای تصمیم گیری در مورد سیاست خارجی رهبری هستند و همه مسؤولان باید مسائل روابط خارجی را در انتها با ایشان هماهنگ کنند.»
در ادامه این شماره می خوانیم: «کاش به این توصیه ها عمل می شد»، «صهیونیست ها به سبک زندگی غیر اخلاقی دامن می زنند»، «ایرانی و فرهنگ حجاب در کشاکش زمان»، «حجاب را چگونه از برخی زنان ایرانی گرفتند»، «حجاب در برزخ میان سنت و مدرنیته»، «فداییان اسلام در امتداد تاریخ» و «نواب و یارانش در بوته نقد».
در بخشی با عنوان صهیونیست ها به سبک زندگی غیر اخلاقی دامن می زنند می خوانیم: « هدف صهیونیست ها تثبیت شالوده و پایه های قدرتشان در دنیاست و برای آن نقشه های حساب شده ای را کشیده اند و سرمایه گذاری کلانی را انجام داده اند، مراکز علمی آنان روی این مسأله کار می کنند و مطالعات فراوانی نیز انجام می دهند.
رنجی که امروز بشر به خاطر سبک زندگی و تمدن فاسد تجربه و تحمل می کند اگر به اندازه کافی آزاردهنده تر شود به جایی خواهد رسید که دیگر قابل تحمل نخواهد بود و همین نقطه بازگشت انسان به سوی دین و ارزش های معنوی و اخلاقی است.
به نظر می رسد روند بی حجابی به آخر راه رسیده و به زودی شاهد یک بازنگری اساسی در دنیای غرب حول محور حجاب و بازگشت به اخلاق و معنویات باشیم.»
در این ماهنامه در ذیل موضوع حجاب را چگونه از برخی زنان ایرانی گرفتند چنین می خوانیم: « فرقه ضاله بابیه و بهائیه در گسترش بی حجابی نقش مهمی ایفا کرده اند، قره العین به عنوان یکی از طرفداران باب در دشت(بدشت) برای اولین بار کشف حجاب کرد.
حجاب مانع رسوخ فرهنگ غرب و استعمار در جوامع اسلامی می شود، به همین منظور برنامه ریزی های گسترده ای برای کشف حجاب و گسترش بی حجابی در جوامع اسلامی و ایران انجام دادند، جریان صهیونیسم بین الملل حیات طیبه را هدف قرار داده و برای نابودی نسل بشر برنامه ریزی و اقدام می کند.
باید الگوهای موفق در عرصه حجاب را در فیلم و کارتون و کتاب و بازی های رایانه ای تبلیغ و ترویج کنیم، باید جلوی موج مهاجمی را که برای نابودکردن هست و نیست مان فعالیت می کند بگیریم.»
شماره 75 ماهنامه ذکر به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی معاونت آموزش حزب مؤتلفه اسلامی، دی 1391 در 64 صفحه با قیمت 2000 تومان منتشر شده است./907/ن601/پ
ارسال نظرات