۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۹۹۹

همایش سراسری مسؤولان فرهنگی عمره کشور در مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همایش سراسری مسؤولان فرهنگی عمره کشور در مشهد با برنامه حرم تا حرم آغاز شد.
همایش سراسری مسؤولان فرهنگی عمره کشور در مشهد آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام منصورآبادی، دبیرهمایش مسؤولان فرهنگی عمره کشور صبح امروز در مراسم آغاز به کار این همایش سه روزه در مشهد اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی عمره شامل 350 نفر از برگزیدگانی هستند که برای دوره های اول تا چهارم گزینش شده و در هفت کمیته تخصصی برحسب سوابق تحصیلی و تجربی عضویت یافته اند و در این دوره آموزشی سه روزه با شرایط حضور در مکه و مدینه آشنا می شوند.

 

وی افزود: کمیته های هفت گانه همایش که برحسب نیازهای فرهنگی درمکه و مدینه تشکیل شده اند،شامل کمیته ارتباطات،کمیته مراسم و جلسات، کمیته محصولات فرهنگی و هدایا، کمیته دانشجویی و اساتید، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته کودک و نوجوان و کمیته استقبال، وداع و برگزاری مسابقات است.

وی ادامه داد: مسؤولان فرهنگی درپایان سه روز تلاش فردی و جمعی و ارائه پیشنهادات و نظرات کاربردی در کمیته ها در جلسه جمع بندی با حضور اساتید شرکت کرده و نتایج مباحثه در کمیته ها و فعالیت های عملی را با ترسیم خط مشی فرهنگی  به پایان می رسانند و برای کارفرهنگی در سرزمین وحی آماده می شوند.

گفتنی است، برنامه های همایش با سخنان حجت الاسلام زمانی مدیرجذب و ساماندهی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام نجفی سرپرست بعثه درمدینه منوره، حجت الاسلام احمدی مدیرکل آموزش بعثه آغاز و با حضور در کمیته های تخصصی ادامه می یابد./934/پ202/ب

ارسال نظرات