۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۵۱۵۸۳
استاندار قم:

حماسه 9 دی نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم گفت: حماسه نهم دی به عنوان نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق و فتنه ثابت کرد که هیچ چیز نمی‌تواند این ملت فهیم و هوشیار را از انقلاب و دین و قرآن جدا کند.
کرم رضا پيريايي استاندار جديد قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در حاشیه تجمع بزرگ اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم با گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه نهم دی اظهار کرد: یوم الله نهم دی تجلی بصیرت و عشق به ولایت و پایبندی ملت به اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی حرکت تاریخی و ماندگار مردم بصیر و زمان شناس ایران اسلامی در نهم دی سال 88 را نمایش دلدادگی امت عاشورایی به مکتب ولایت و روز اعلان تبعیت از خط امامت و نشان دادن عشق و معرفت به مکتب عاشورا عنوان کرد و افزود: اوج این دلبستگی و پیوند ناگسستنی بین امام و امت در این حماسه جاودان به تصویر کشیده شد. 
استاندار قم با اشاره به اینکه حماسه نهم دی حامل پیام، دستاوردها و برکات فراوانی بود افزود: حماسه نهم دی به عنوان نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق و فتنه ثابت کرد که هیچ چیز نمی‌تواند این ملت فهیم و هوشیار را از انقلاب و دین و قرآن جدا کند. 
پیریایی با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم قم در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی خاطرنشان کرد: قم پرچم‌دار نهضت اسلامی و خاستگاه و تکیه گاه جاودانه انقلاب اسلامی است و مردم بصیر و ولایت مدار این خطه همگام با مرجعیت ظلم ستیز و روحانیت همیشه بیدار، همواره با حضور در صحنه‌های مختلف و خلق حماسه‌های بزرگ این واقعیت را ثابت کرده‌اند./927/د102/پ
ارسال نظرات