۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۱۵۳۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

فتنه های دشمنان همواره محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سپهر با بیان این که فتنه های دشمنان همواره با پشتیبانی ملت مسلمان ایران محکوم به شکست است تأکید کرد: حب دنیا سبب نابودی دنیا و آخرت فتنه گران شد.
حجت الاسلام سيد لطف الله سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیین بزرگداشت حماسه 9 دی، ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم اندیمشک در محل مصلی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم، فتنه 88 را همانند فتنه خوارج در زمان صدر اسلام توصیف کرد و افزود: برخی از خواص جامعه در غبار فتنه راه خود را گم کردند و از آرمان های انقلاب اسلامی فاصله گرفتند.

وی با بیان این که مردم و مسؤولان همواره باید اهداف امام خمینی(ره) را سرلوحه امور خود قرار دهند ابراز داشت: ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است؛ از این رو دشمن همواره در صدد مبارزه و از بین بردن آن است.

حجت الاسلام سپهر هدف غرب از ایجاد فتنه در سال 88 را کم رنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه عنوان کرد و گفت: بیداری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب و شکستگی دیگر بر آنان تحمیل کرد.

وی از ولایت مداری به عنوان سلاح در برابر توطئه های دشمنان یاد کرد و افزود: با وجود مردمان ولایت مدار ایران اسلامی و پایبندی آنان به ارزش های دینی دشمن هرگز فکر تجاوز به خاک ایران را هم به ذهن خود راه نخواهد داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که فتنه های دشمنان همواره با پشتیبانی ملت مسلمان ایران محکوم به شکست است تأکید کرد: حب دنیا سبب نابودی دنیا و آخرت فتنه گران شد.

در پایان این تجمع، تجمع کنندگان با سر دادن شعار، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» ، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» بار دیگر با ولی فقیه تجدید بیعت کردند./9464/پ202/ب

ارسال نظرات