۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۴۰۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

9دی‌ماه سالروز پشتیبانی از مبانی اعتقادی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان شعارهای مردم در حماسه 9 دی را برگرفته از احساسات پاک ملت ایران دانست و افزود: مبدأ شور و اوج انقلاب اسلامی ایران محرم 42 بود و شعارهای مردم در این روز توانست مردم را با ماهیت انقلاب بیش از پیش آشنا کند.
حجت الاسلام علي خادمي، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام علی خادمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که خاموش شدن فتنه تلخ 88، نیازمند پشتیبانی و حضور گسترده مردم بود، ابراز داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی با الهام گرفتن از حادثه عاشورا و مکتب امام حسین(ع) حماسه 9 دی را خلق کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حضور مردم و خلق حماسه 9 دی، سبب تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کوتاه شدن دست طمع ‌ورزی دشمنان و عناصر سودجو شد.

حجت الاسلام خادمی از محرم و عاشورا به عنوان مبدأ و مبنای حرکت ملت ایران در ابتدای انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: درس های عاشورا، در نهم دی ماه به کمک مردم آمد و الهامبخش آن حماسه بزرگ و ماندگار شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت جایگاه حماسه نهم دی و ماندگاری نقش این حماسه مردمی در تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مسؤولان باید با برنامه‌ ریزی و انجام فعالیت های مؤثر به  تبیین حماسه 9 دی بپردازند.

حجت الاسلام خادمی شعارهای مردم در حماسه 9 دی را برگرفته از احساسات پاک ملت ایران دانست و افزود: مبدأ شور و اوج انقلاب اسلامی ایران محرم 42 و شعارهای مردم در این راهپیمایی‌ها برگرفته از قیام امام حسین(ع) بود و این شعارها توانست مردم را با ماهیت انقلاب بیش از پیش آشنا کند.

وی با بیان این که در فتنه 88، الگو برداری از واقعه عاشورا باعث آگاهی بخشی مردم شد اظهار داشت: حماسه 9دی‌ماه سالروز حماسه عظیم مردمی در پشتیبانی از مبانی فکری و اعتقادی و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که سوء استفاده از آزادی، خطر بزرگی است که آزادی را تهدید می کند، ابراز داشت: خطرناک ‌ترین حالتی که ممکن است آزادی واقعی نابود شود، این است که افرادی به ‌نام آزادی در جامعه هرج و مرج ایجاد کنند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات