۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۹۷۵۳

حضور جمعی از استادان دانشگاه های تونس و لبنان در معاونت بین الملل حوزه و مدرسه معصومیه

خبرگزاری رسا ـ جمعی از استادان شرکت کننده در اجلاس اساتید دانشگاه ها و بیداری اسلامی، عصر امروز در ساختمان معاونت بین الملل حوزه و مدرسه علمیه معصومیه حضور یافته و سخنرانی کردند.
اساتيد دانشگاه ها و بيداري اسلامي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از استادان تونسی و لبنانی شرکت کننده در اجلاس اساتید دانشگاه ها و بیداری اسلامی، عصر امروز بیست و دوم آذرماه در ساختمان معاونت بین الملل حوزه علمیه در قم حضور یافته و پس از نماز مغرب و عشا نیز در مدرسه معصومیه سخنرانی کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد غروی، عضو شورای عالی حوزه علمیه در ابتدای این دیدار درباره بیداری اسلامی، فرقه ضاله وهابیت و تلاش غرب و آمریکا برای انحراف انقلابهای اسلامی سخن گفت.

 

اساتید دانشگاه های تونس و لبنان نیز به تبیین نظرات خود درباره بیداری اسلامی و آخرین تحولات منطقه پرداخته و از تلاش های وحدت طلبانه جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.

 

مهمانان پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حجت الاسلام حسن زمانی، معاون امور بین الملل حوزه علمیه گفت‎وگو کردند.

 

شرکت کنندگان حاضر در اجلاس اساتید دانشگاه ها و بیداری اسلامی همچنین در مدرسه علمیه معصومیه حضور یافته و درباره تحولات رخ داده در تونس و سوریه سخنرانی کردند.

 

احمد ملی، استاد علوم سیاسی و ارتباطات بین الملل دانشگاه لبنان درباره آشوب های رخ داده در سوریه و احمد الابیض، امام جمعه یکی از شهرهای تونس و استاد روانشناسی دانشگاه به بیان ظلم های نظام دیکتاتوری سابق و وضعیت کنونی این کشور پرداخت.

 

این جلسه با سوالات طلاب حوزه علمیه و پاسخگویی استادان به پایان رسید./980/پ203/ک

ارسال نظرات