۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۷۹۹۶
یک موسسه معتبر اقتصادی اعلام کرد:

اقتصاد انگلیس در آینده نزدیک بهبود نمی یابد

خبرگزاری رسا ـ یک موسسه تحقیقاتی در فرانسه اعلام کرد: رکود اقتصاد جهانی، بحران یورو و بحران بدهی دولت های اروپایی باعث خواهد شد اقتصاد انگلیس به عقب بازگردد و به این زودیها بهبود نیابد.
بحران اقتصادي غرب

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، موسسه همکاری های اقتصادی و توسعه که در پاریس مستقر است در گزارشی عنوان کرد که اقتصاد انگلیس با تاثیر از رکود اقتصاد جهانی، بحران یورو و بحران بدهی دولت های اروپایی به عقب باز خواهد گشت.


این موسسه فرانسوی که از آن به عنوان یکی از معتبرترین اندیشکده های اقتصادی غرب نام برده می شود پیش بینی کرد: اقتصاد انگلیس به کندی بهبود خواهد یافت و امکان دارد از رکود جهانی تاثیر بپذیرد.


موسسه همکاری های اقتصادی و توسعه پیش بینی کرد که تولید ملی انگلیس 0.1 درصد کاهش یابد.


در گزارش منتشر شده توسط این موسسه معتبر اقتصادی آمده است: پیش بینی می شود نرخ بیکاری در سال 2013 میلادی افزایش یابد، چرا که سرعت کند رشد اقتصادی و ادامه یافتن عدم اطمینان به بازار باعث خواهد شد شرکت های بسیاری از استخدام نیروی کار جدید خودداری کنند.


در ادامه این گزارش آمده است که رکود اقتصاد جهانی که توقع می رود حداقل برای دو سال دیگر نیز ادامه داشته باشد به همراه افزایش بدهی ها باعث خواهند شد رشد اقتصادی انگلیس کند بوده و به این زودیها بهبود نیابد./990/ب902/ک

 

ارسال نظرات