۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۷۹۸۹

جهاد اسلامی فلسطین اطلاعات محرمانه ای از نیروهای اسرائیلی منتشر کرد

خبرگزاری رسا – گروه فلسطینی جهاد اسلامی پرونده هایی را منتشر کرد که در آن اطلاعات شخصی و محرمانه نیروهای رژیم صهیونیستی درج شده است.
جنبش جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، گروه جهاد اسلامی فلسطین هفت پرونده منتشر کرد که در آنها اطلاعات شخصی و محرمانه بیش از صد سرباز اسرائیلی ذکر شده است.


انتشار این اطلاعات بهت و حیرت مقامات نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس را به همراه داشته است و سایت اینترنتی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آهارونوت گزارش کاملی در مورد آن منتشر کرد.


این اطلاعات یک روز پس از آن منتشر می شوند که ارتش اسرائیل اعلام کرد در طول تجاوز هشت روزه به غزه گروه جهاد اسلامی به هزاران سرباز ذخیره این رژیم پیامک ارسال کرده است.


اطلاعات منتشر شده شامل نام، شماره تلفن ها، آدرس ها، ایمیل ها و درجه سربازان است و حتی اطلاعات شخصی نیروهای امنیتی اسرائیل را نیز شامل می شود.


جهاد اسلامی اعلام کرده است که این اطلاعات کاملا صحیح بوده و در سال 2012 گردآوری شده اند.


یک سرباز اسرائیلی که اطلاعات شخصی وی در این پرونده ها فاش شده است اعلام کرد اطلاعات موجود در این پرونده ها کاملا صحیح است.


یک سرباز دیگر نیز گفت: من حتی در فیس بوک یا هیچ جای دیگری در اینترنت نیز صفحه شخصی ندارم تا شماره تماس و سایر اطلاعات شخصی من در آنجا موجود باشد. به دست آوردن چنین اطلاعات محرمانه ای واقعا عجیب است./990/ب902/ک

 

ارسال نظرات