۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۶۱۵۳
آیت الله نوری همدانی:

ایستادگی آیت الله سیستانی در برابر استکبار ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به حضرت آیت الله سیستانی از استقامت این مرجع تقلید در برابر مستکبران و خدمات ایشان تجلیل کرد.
آيت الله نوري همداني و آيت الله سيستاني
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین  نوری همدانی از مراجع تقلید قم صبح امروز با حضرت آیت الله سیستانی دیدار کرد.
 
 در این دیدار این دو مرجع تقلید بر ضرورت وحدت و همدلی مسلمانان در قبال توطئه های دشمنان تاکید کردند.
 
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به آیت الله سیستانی، مقاومت ایشان در برابر استکبار را ستودنی عنوان کرد.
 
ایشان بیان داشت: آیت الله سیستانی از علمای بزرگی هستند که جامعه اسلامی به داشتن ایشان افتخار می کند.
 
این مرجع تقلید با بیان اندیشه های امام خمینی و مواضع ایشان در مقابل استکبار گفت: این افتخار حوزه های علمیه است که همواره علمای بزرگ در مقابل ظالمان و استعمارگران ایستادگی می کنند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: یک روز حوزه در تحریم تنباکو، انگلیس را به زانو در آورد و یک روز هم امام خمینی از دل این حوزه ها قیام کردند و انقلاب اسلامی را به وجود آورده که موجب بیداری اسلامی در تمام کشورها شده است.
 
این مرجع تقلید ضمن قدردانی از مواضع حضرت آیت الله سیستانی در حفظ وحدت مردم عراق و نقش سازنده ایشان در خصوص حفظ حوزه نجف، برای همه علما و مراجع عظام تقلید دعا کرد./924/
ارسال نظرات