۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۷۶۸
استاد دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو:

برخی جریان ها با لباس اسلام در حال تخریب چهره اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو از جریان های افراطی که با نام اسلام در حال کشتار مردم بی گناه و مخدوش ساختن چهره اسلام هستند به شدت انتقاد کرد.
پروفيسور اخترالواسع،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختر الواسع، استاد دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو هندوستان در جمع خبرنگاران این کشور، گفت: مسلمانان باید اخلاق اصیل محمدی را به جهانیان نشان دهند تا همه مردم با این حضرت به خوبی آشنا شوند. پیامبر اکرم (ص) تنها برای مسلمانان الگو قرار نگرفته است، بلکه یک الگوی جهانی کامل برای همه بشریت به شمار می آید.


وی بر لزوم اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان تاکید کرد و افزود: دین مبین اسلام بر اساس اختیار و انتخاب پایه ریزی شده است، ولی شاهد آن هستیم که مواردی مغایر این اصل به اسلام منتسب می شود و بر اساس این اتهامات به آزار و اذیت مسلمانان می پردازند.


استاد دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو با اشاره به خطر بسیار بزرگ اسلام نماهای تروریسم نسبت به این دین مبین، خاطر نشان ساخت: برخی از افراد با لباس اسلام در حال تخریب چهره اسلام هستند، این افراد به بهانه جهاد در حال گسترش فساد و ضربه زدن به اسلام بوده و اصلا حق ندارند خود را مسلمان معرفی کنند، این افراد فاسد نه تنها خود را مسلمان می دانند بلکه خود را نماینده اسلام معرفی می سازند.


اختر الواسع تاکید کرد: کسانی که مسلمانان را تکفیر می کنند و میان امت اسلامی تفرقه می اندازند از اسلام به دور هستند، این افراد نوکران استبکار و ابراز دست غرب به شمار می آیند و انسان های بیگناه را به راحتی به قتل می رسانند./989/ب903/د

ارسال نظرات