۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۴۴۴۰۸

نماز عید سعید قربان در مراکز اسلامی سراسر دنیا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراکز اسلامی مستقر در قاره های مختلف دنیا خود را برای برگزاری عید سعید قربان آماده می کنند و برنامه های خود را برای برگزاری نماز عید اعلام کرده اند.
عيد قربان

 

به گزارش خبرگزاری رسا مراکز اسلامی مستقر در سراسر دنیا برنامه های خود را برای بزرگداشت عید سعید قربان و برگزاری نماز عید اعلام کردند. 


بر اساس این گزارش مرکز اسلامی امام علی (ع) در استکهلم سوئد در اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز عید سعید قربان روز جمعه 26 اکتبر راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. این مرکز اسلامی از تمامی مسلمانان ساکن در سوئد دعوت کرده است در ساعات اعلام شده در محل مسجد حضور پیدا کرده و در این مراسم معنوی و الهی شرکت نمایند.


مرکز اسلامی هامبورگ نیز پیشاپیش فرارسیدن عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان تبریک گفته و اعلام کرده است که نماز عید قربان ساعت 9 صبح در محل این مرکز در شهر هامبورگ آلمان برگزار خواهد شد.

 

مرکز اسلامی امام علی (ع) وین در اطلاعیه ای که در صفحه نخست سایت اینترنتی این مرکز منتشر شده است فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفته و اعلام کرده است که نماز عید قربان صبح روز جمعه ساعت 8 در این مرکز اسلامی برگزار خواهد شد.


رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در بانکوک، پایتخت تایلند نیز ضمن تبریک به مناسبت عید قربان از مومنان دعوت کرد ساعت 8 صبح با حضور در ساختمان رایزنی فرهنگی در مراسم معنوی نماز عید شرکت کنند.


رایزنی های فرهنگی ایران در پکن، ایروان، وین و بسیاری دیگر از مراکز اسلامی نیز فرارسیدن این عید سعید را پیشاپیش به تمامی مسلمانان دنیا و به خصوص هموطنان ایرانی ساکن در کشورهای دیگر تبریک گفته اند./990/ب902/ک

 

ارسال نظرات