۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۶۹۸
به همت جمعی از طلاب اهواز؛

پنجمین شماره «ره بر» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره ماهنامه ره بر به همت جمعی از طلاب اهواز تهیه و از سوی مؤسسه فرهنگی عمار منتشر شد.
ماهنامه ره بر 5

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین شماره ماهنامه «ره بر» با موضوع دیپلماسی انقلابی اسلام به همت جمعی از طلاب اهواز تهیه و از سوی مؤسسه فرهنگی عمار منتشر شد. 

«مزیت اختصاصی جمهوری اسلامی ایران»، «بررسی اصول سه گانه سیاست خارجی ایران» و «نفت و اقتصاد مقاومتی» عناوین مطالبی است که در صفحه دوم و بخش یاداشت پنجمین ماهنامه ره بر از سوی سه تن از صاحب نظران به چاپ رسیده است.

«تصویر کدام شهید بر دیوار اتاق رهبری است» برگرفته از وبلاگ حمید داوود آبادی، «اهم بیانات ولی امر مسلمین با سران 18 کشور جهان»، «در دیدار رهبری با سران کشور ها چه گذشت» از زبان دکتر علی اکبر ولایتی عناوین مهم ترین مطالبی است که در این شماره از ماهنامه ره بر به چاپ رسیده است.

در صفحه چهارم و در بخش بازخوانی پنجمین ماهنامه ره بر مطلبی با عنوان «چشم انداز تحولات جهانی؛ نوید بخش نظام چند وجهی»، در 15 قسمت به چاپ رسیده که در آن به تشریح سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران عدم تعهد پرداخته است.

مهارتها و اصول دیپلماسی انقلابی اسلام برگرفته از سخنان آیت الله خامنه ای عنوان پرونده ویژه ای است که ماهنامه ره بر در صفحات شش و هفت به تشریح آن پرداخته است.

گزارشی از دیدار رهبری با اعضای دولت، بازتاب بیانات آیت الله خامنه ای در اجلاس سران غیر متعهد، زندگینامه آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر مطالبی است که در پنجمین شماره ماهنامه ره بر به چاپ رسیده است.

متن ادبی با عنوان حدیث سرخ درباره امام زمان علیه السلام و پیامک های ارسالی خوانندگان صفحه آخر از پنجمین شماره از ماهنامه ره بر را تشکیل می دهد.

گفتنی است پنجمین شماره نشریه ره بر در 12 صفحه، به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی عمار منتشر شده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات