۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۵۰۳
نماینده آیت الله سیستانی خواستار شد؛

فیلتر شدن سایت های غیراخلاقی در عراق

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا بر لزوم نظارت پارلمان بر سایت های اینترنتی و فیلتر شدن سایت های غیراخلاقی تاکید کرد.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از براثا، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین (ع) برگزار شد نسبت به افزایش آمار جنایت در عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: آمار جرم و جنایت در حال افزایش است و متخصصان این امر باید راه حل هایی برای کاهش آماربسیار بالای جنایت خصوصا قتل و تجاوز به نوامیس اتخاذ کنند.

 

وی افزود: اگر دولت راه حل ریشه ای برای کاهش آمار جرم و جنایت تدارک نبیند باید شاهد افزایش جنایت های بسیار خطرناک در کشور باشیم. پارلمان نیز وظیفه دارد بر سایت های اینترنتی نظارت داشته باشد و سایت های غیراخلاقی را فیلتر کند تا از انتشار فساد در جامعه جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام صافی بر لزوم عدم تکیه اقتصاد عراق بر نفت تاکید کرد و اظهار داشت: تکیه اقتصاد عراق بر نفت پیامدهای نامطلوبی برای آینده کشور دربرخواهد داشت و سیاستمداران باید به این امر توجه داشته باشند و اقتصادی قوی به دور از نفت را تاسیس کنند.

 

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: وضعیت معیشیتی کنونی مردم عراق با کشورهای صادر کننده نفت جهان مغایرت دارد و هیچ نشانه ای از صادرات نفت وجود ندارد، بنابراین بنای اقصاد به دور از نفت ضروری است.

 

خطیب جمعه کربلا از وضعیت خدماتی کشور انتقاد کرد و ادامه داد: وضعیت خدمات رسانی به ملت بسیار ضعیف است و مبالغ مورد نظر برای اجرای پروژه های مهم هنوز در اختیار استان ها قرار نگرفته است./980/ب901/ک

 

ارسال نظرات