۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۸۱۲
چند قدم تا بال فرشتگان؛

پیش شماره نخست «زائر» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، نخستین پیش شماره «زائر» نشریه خبری و تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری را با هدف اطلاع رسانی به زائران ایرانی در خصوص مسایل و اخبار حج منتشر کرد.
نشريه زائر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت نخستین پیش شماره «زائر» نشریه خبری و تحلیلی بعثه را منتشر کرد.

 

براساس این گزارش، این نشریه در طول ایام حج به صورت روزانه منتشر و درمیان کاروان‌های زائران ایرانی توزیع می‌شود.

 
 این نشریه با هدف اطلاع رسانی به زائران ایرانی در خصوص مسایل و اخبار حج انتشار می‌یابد تا زائران بتوانند با آگاهی کامل مراسم مذهبی و عبادی خود را انجام دهند.

 در بخشی از این نشریه با عنوان حج؛ فرصت گرانبها»، قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران حج در سال گذشته منعکس شده است.

 این نشریه تیتر اول خود را به «چند قدم تا بال فرشتگان» اختصاص داده است.

 سفر تا حقیقت حج و نماز، یک قرن اختلاف، قبل از سفر سوغات بخر از مهم ترین عناوین این نشریه در صفحه نخست است.

 

 بیان 9 نکته کلیدی برای زائران بیت الله الحرام، عنوان دیگر این نشریه است که در صفحه دوم به قلم حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی نوشته شده است.

 

 در یکی از صفحات این نشریه به برخی هشدارهای پزشکی اشاره شده که راه های پیش گیری از بیمارهای خاص از مهم ترین سرفصل های این بخش به شمار می آید.

 

همچنین در یکی از صفحات این نشریه به قلم آیت الله عبدالله جوادی آملی از استادان برجسته حوزه علمیه قم، مطلبی با عنوان «سفر تا حقیقت حج و نماز» آورده شده که در بخشی از آن می خوانیم: «گاهی، گناه در بیرون دروازه قلب است.انسان می فهمد که دارد بد می کند و احتمال توبه در او هست. یک وقت هم گناه از درون به بیرون راه پیدا کرده که در این حال نمی بیند که بد می کند.بلکه حتی بد را خوب می بیند و چون خیال می کند خوب است؛ هرگز موفق به توبه نمی شود. چنین شخصی درون و بیرون منزل خود را پر از شیاطین، مار و عقرب کرده است.»

 

 در «ایستگاه آخر» این نشریه به توصیه هایی از حجج اسلام و المسلمین استاد سیدمهدی طباطبایی، محسن قرائتی، محمدتقی رهبر و حسین انصاریان، اشاره شده است.
 

علاقه مندان برای مشاهد نسخه الکترونیکی این نشریه می توانند اینجا کلیک کنند.917/د102/ق

ارسال نظرات