۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۶۸۳
یکی از علمای عراق:

تعطیلی سفارت آمریکا در تهران کار حکیمانه و مدبرانه امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی تصریح کرد: اهانت به ساحت قدسی پیامبراکرم(ص) مانور جدید آمریکا و صهیونیزم ضد اسلام ناب محمدی است.
آيت الله سيد علي حسيني

آیت الله سید علی حسینی، از علمای عراق، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تسلیت به ساحت مقدس امام زمان(عج)،  مراجع تقلید، علمای اسلام و به همه مسلمانان، گفت: اهانت به ساحت قدسی پیامبراکرم(ص) مانور جدید آمریکا و صهیونیزم ضد اسلام ناب محمدی است.

 

وی با تأکید بر این که این حرکات غیراخلاقی و موهن با هدف انحراف افکار عمومی صورت می گیرد، تصریح کرد: متهم درجه اول این اهانت دولت آمریکا است.

 

استاد حوزه علمیه  با بیان این که بیش از این هیچ انتظاری از آمریکا که به تعبیر امام خمینی «شیطان بزرگ» نمی رود، اظهار داشت: قطع ارتباط با آمریکا و تعطیلی سفارت آن در تهران کار حکیمانه و مدبرانه امام خمینی(ره) بود.

 

وی به سکوت برخی از دولت های عربی در قبال اهانت به پیامبراکرم(ص) اشاره کرد و افزود: کشورهای ترکیه، قطر و عربستان این اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کنند.

 

آیت الله حسینی در ادامه سخنانش به راهپیمایی میلیونی روز گذشته در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: خشم و انزجار امت اسلامی به خوبی نشان داده شد.

 

این عالم عراقی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر این که «إن تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم، اگر خدا را یارى کنید، شما را یارى مى‏کند و گام‏هایتان را استوار مى‏سازد»، گفت: بر همه مسلمانان و دولت های اسلامی واجب است که از مقدسات اسلامی به وسیله بصیرت افزایی و فرهنگ سازی دفاع و برابر دشمنان هدف یکسانی داشته باشند.

 

 وی در پایان عنوان داشت: هماره امت اسلامی باید انزجار و خشم خود را از اهانت ها و دسیسه های استبکار جهانی اعلام و زورگویی قدرت های سلطه گر را نپذیرند../9463/ب911/ک

ارسال نظرات