۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۲۲۱
هاآرتص:

سران ارتش اسرائیل مخالف حمله به ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد: تهدیدهای جنگ‌طلبانه اسرائیل علیه ایران در روزهای گذشته برای اثرگذاری بر گزارش فصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بوده است.
1
به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت مقامات رژیم صهیونیستی علی‌رغم اینکه در مورد جنگ‌ علیه ایران صحبت می کنند ولی هنوز در حال بررسی موانع این اقدام هستند.

  

 هاآرتص ‌نوشت: آنچه مشخص است این است که حتی رییس ستاد مشترک اسرائیل هم هنوز چیزی از زمان حمله به ایران و اینکه چنین حمله‌ای اساسا صورت خواهد گرفت یا نه، نمی‌داند.
 
این گزارش افزود: حتی گفته شده است که سران ارتش مخالفتشان را با حمله به ایران در زمان فعلی اعلام کرده‌‌اند.

 

روزنامه هاآرتص سخنان اخیر مقامات اسرائیل در خصوص جنگ را قابل توجیه می‌داند و می افزاید: برای سر و صداهای اخیر نیز توجیه وجود دارد. شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است درباره گزارش فصلی این سازمان درباره برنامه هسته‌ای ایران بحث کنند.
  
هاآرتص ادامه داد: در دو سال گذشته اسرائیل لفاظی‌هایش علیه ایران را در هفته‌های منتهی به تنظیم گزارش‌های فصلی آژانس افزایش داده است، زیرا هر چه جامعه جهانی و آمریکا بیشتر از عزم اسرائیل برای حمله به ایران مطمئن شوند، بیشتر احتمال دارد که گزارش فصلی آژانس با دقت و جدیت بیشتری تنظیم شود.
  
 این روزنامه صهونیستی در پایان افزود: دو مسیر خروجی وجود دارد که اسرائیل ممکن است در آنها تهدیدهایش علیه ایران را پس بگیرد؛ یکی دیدار بین نتانیاهو و اوباما در ماه آینده و دیگری مانور نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل در دو ماه آینده./982/ب912/ع
ارسال نظرات