۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۹۱۸

یورش زنان نظامی صهیونیست به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ زنان نظامی صهیونیست روز گذشته با حمایت نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.
مسجدالاقصي

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا Palestine Info، مؤسسه اوقاف و میراث الاقصی اعلام کرد: بیش از 100 تن از عناصر ارتش رژیم اشغالگر از جمله 60 زن و شمار بسیاری از شهرک نشینان دیروز با حمایت نیروهای امنیتی به مسجد الاقصی یورش بردند.

 

در بیانیه مؤسسه الاقصی آمده است: حدود هزار گردشگر بیگانه با پوشش و لباس نامناسب به ساحت مسجدالاقصی تعرض کرده و با اقدامات توهین آمیز خود حرمت این مسجد را زیرپا گذاشتند.

 

احمد ابوحلبیه، رییس کمیسیون قدس و مسجدالاقصی در شورای قانون‌گذاری فلسطین، به دنبال این حمله، حمایت رسمی و عمومی از شهر اشغالی قدس را در برابر جنایت‌های اشغالگران خواستار شد.

 

ابوحلبیه در جریان یک نشست خبری که در مقر شورای قانون‌گذاری فلسطین در غزه برگزار شد، نسبت به تداوم طرح‌های صهیونیستی برای تسلط کامل بر قدس و تغییر معادله جمعیتی به نفع صهیونیست‌ها از طریق تصاحب زمین‌ها، تخریب خانه‌ها و ساختن هزاران واحد مسکونی برای یهودیان، هشدار داد.

 

گفتنی است، در اثر بمباران های دو روز گذشته جنگنده های صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه و به ویژه پایگاه بدر وابسته به گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، یک زن فلسطینی در اثر شکسته شدن شیشه های منزلش به صورت جزئی آسیب دید. /982/ب903/ک

ارسال نظرات