۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۱۵۴
ویژه مخاطبان انگلیسی زبان؛

تشریح اقتصاد اسلامی در کانال ندای اسلام رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه «اقتصاد اسلامی» از کانال ندای اسلام شاخصه‌های اقتصادی در اسلام را برای مخاطبان انگلیسی زبان بازگو می‌کند.
اقتصاد اسلامي ، راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژگی دین اسلام آن است که در تمام زمینه های عبادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و... مقتضیات رشد و پیشرفت بشر را در نظر گرفته و موانع رشد و پیشرفت را بازگو کرده است که یکی از بنیادی‌ترین عوامل رشد و پیشرفت انسان ها مساله اقتصاد است. اسلام بر خلاف غرب در مسئله اقتصاد، روش تنظیم صحیح حیات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی را در راستای عدالت اجتماعی ارائه کرده است که توجه به آن برای درست زندگی کردن و رشد و تعالی واقعی انسان بسیار مهم است.

بدین منظور برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با شاخصه‌های اقتصادی از نظر اسلام ، کانال ندای اسلام رادیو معارف برنامه «اقتصاد اسلامی Islamic Economy» را تولید کرده است.

محورهای موضوعی این برنامه عبارتند از اهمیت صدقه در اسلام، وام گرفتن و وام دادن، حکم سود گرفتن و رباخواری و علل حرام بودن آن در اسلام است که با کارشناسی حجت الاسلام محمد محمولد خلفان کارشناس و مبلغ کنیایی حوزه علمیه بررسی می‌شود.

برنامه «اقتصاد اسلامی» به تهیه کنندگی و سردبیری علی قنواتی دوشنبه‌ها ساعت 10:45 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات