۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۹۲۴

آیین افتتاح ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاح ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز امشب هفتم مرداد ماه با حضور مسؤولان حوزوی و سیاسی برگزار می شود.
نمايشگاه قرآن و عترت در اهواز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاح ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز امشب، هفتم مرداد ماه با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خوزستان و اقشار مختلف مردم ساعت 21:30 برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که همه ساله در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود نسبت به سال های گذشته از لحاظ کیفی و تخصصی بودن کتب از پیشرفت خوبی برخوردار است که سبب استقبال بیشتر عوام جامعه از این نمایشگاه خواهد شد.

در نمایشگاه امسال قرآن و عترت اهواز بیش از 12 هزار عنوان کتاب به زبان های عربی و فارسی و 1000 نرم افزار قرآنی، دینی و مذهبی به بازدید کنندگان عرضه  می شود.

یادآور می شود در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز غرفه های عرضه محصولات حجاب و عفاف اسلامی، خبرگزاری های دینی و قرآنی از جمله خبرگزاری رسا، ستاد بازسازی عتبات عالیات و عرضه محصولات دینی و فرهنگی دیده می شود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از 7 الی 17 مرداد ماه از ساعت 18 الی 23:30 در موزه هنرهای معاصر اهواز پذیرای بازیدکنندگان خواهد بود./9461/پ203/ب

ارسال نظرات