۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۶۸۴

آیت الله حکیم انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف انفجارهای تروریستی روز دوشنبه در بغداد و برخی شهرهای عراق را به شدت محکوم کرد.
آيت الله حکيم

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی انفجارهای تروریستی روز دوشنبه در شهرهای مختلف عراق را به شدت محکوم کرد و پیگرد و مجازات عاملان این جنایت های خونین را خواستار شد.
 
در این پیام آمده است: تروریست ها و تکفیری ها بار دیگر پیروان و دوستداران اهل بیت (ع) را در جنایت های خونین مورد هدف قرار دادند و جمعی از مومنان روزه دار اعم از کودک و زن و کهنسالان را در این ماه مبارک به شهادت رساندند.
 
حضرت آیت الله حکیم افزود: مطمئنا این فداکاری های بزرگ بیهوده نخواهند رفت و به عنوان ذخیره آخرت در پرونده ای که کوچک ترین و بزرگ ترین اعمال در آن می گنجد، ذخیره خواهند شد.
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: عاملان و حامیان این جنایت های تروریستی را به شدت محکوم می کنیم و از دستگاه های دولتی می خواهیم این جنایتکاران را مورد پیگرد قرار داده و مجازات عادلانه را علیه آنان اعمال کنند. از مسوولان نیز می خواهیم هوشیار و بیدار باشند و تدابیر امنیتی ویژه ای را برای حفظ جان شهروندان برقرار سازند.
 
وی در پایان این پیام اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهم شهدا را قرین رحمت قرار داده و آنان را با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) محشور سازد و بازماندگان شایسته ای را از آنان به یادگار بگذارد و مجروحان را به شفای عاجل برساند.
 
گفتنی است شهروندان عراقی، روز دوشنبه شاهد خونین ترین روز در دو سال گذشته بودند به گونه ای که بیش از 26 انفجار در شهرهای مختلف این کشور رخ داد.
 
بیش از 116شهروند روزه دار بر اثر این انفجارهای تروریستی کشته و 70 تن دیگر مجروح شدند./980/ب912/ک
 
 
ارسال نظرات