۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۵۷۶
عضو دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین:

توطئه اختلاف شیعه و سنی در بحرین شکست خورد

خبرگزاری رسا ـ عضو دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین گفت: آل خلیفه در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی برای دور کردن مردم از مسائل و مشکلات سیاسی و اجتماعی شکست خورد.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، مجید میلاد در گفت وگو با شبکه العالم، با تاکید بر ضرورت ادامه اعتراض ها در ماه مبارک رمضان، به رژیم عربستان سعودی درباره تفرقه افکنی در بحرین هشدار داد.

 

وی افزود: نباید در قبال حمایتهای رژیم آل خلیفه از سنی ها در برابر شیعیان فریب خورد، زیرا این حمایت صادقانه نیست و ادامه نخواهد داشت.

 

میلاد خاطرنشان کرد: آل خلیفه با این حمایت فقط به منافع خود می اندیشد، و ما و اهل سنت همگی فرزندان این کشور هستیم و زندگی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر خواهیم داشت.

 

وی نیروهای اشغالگر سعودی و رژیم آل خلیفه را مسئول وخامت اوضاع بحرین، تجاوز به نوامیس مردم در بازداشتگاه ها، تعقیب مردم انقلابی بحرین و نقض آزادی ها دانست.

 

مجید میلاد با انتقاد از بازداشت نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین با اتهامات ساختگی، خاطرنشان کرد که فعالیتهای نبیل رجب کاملا مشروع و قانونی است، و نباید هیچ کسی را از حق طبیعی دفاع از خود محروم کرد.

 

مجید میلاد با اشاره به اینکه وزارت کشور تجمعات مسالمت آمیز را مغایر قانون می داند، گفت: این اقدام وزارت کشور خود نقض آشکار حقوق بشر به شمار می آید./902/د101/ک

ارسال نظرات