۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۷۴۸
نماینده آیت الله سیستانی:

60 هزار جلد کتاب در نمایشگاه بهار شهادت کربلا عرضه می‎شود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر مقدس کربلا از عرضه شصت هزار جلد کتاب در نمایشگاه هشتمین جشنواره بهار شهادت در این شهر خبر داد.
هشتمين جشنواره بهار شهادت در کربلا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده آیت الله سیستانی در گفت‎وگو با خبرنگاران از وجود بیش از شصت هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب هشتمین جشنواره بین المللی بهار شهادت در شهر مقدس کربلا خبر داد.

وی با بیان مطلب فوق گفت: این کتاب ها به زبان عربی و انگلیسی و آلمانی بوده و جنبه های فرهنگی را مدنظر قرار می دهد.

حجت الاسلام صافی افزود: استقبال ناشران از این نمایشگاه بسیار خوب بوده و آمار نشان می دهد که حضور ناشران در نمایشگاه امسال به مراتب بیشتر از سال های گذشته است، افزایش مشارکت در این نمایشگاه باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد و خدمات بیشتری جهت ارائه محصولات از سوی ناشران در اختیار آنان قرار بگیرد.

نماینده آیت الله سیستانی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را عامل افزایش علاقه قشرهای مختلف مردم به کتاب خوانی دانست و بر لزوم فراهم سازی زمینه های گسترش کتاب خوانی در جامعه تاکید کرد.

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب هشتمین جشنواره بهار شهادت اینکه حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی یکی دیگر از نمایندگان آیت الله سیستانی در شهر کربلا، امروز از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی طی بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه از اهمیت کتاب و نقش آن در پیشرفت علم و فرهنگ در جامعه سخن گفت و توجه به تالیف کتاب های مرتبط با کودکان و آشنا سازی آنان با دین مبین اسلام را خواستار شد.

حجت الاسلام کربلایی همچنین از مسوولان فرهنگی کشور خواست از توجه به جوانان غافل نشده و آنان را به فراگیری علم ترغیب سازند./980/ب911/ک

ارسال نظرات