۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۷۱۴

گذری بر بازار کتب و مجلات حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کتاب مادر خوبی ها، مجله ره توشه شعبان، مجله پیام تبلیغ و ویژه نامه آشنایی با فرق منحرف از مهم ترین تازه های نشر حوزه علمیه خوزستان در زمینه کتاب و مجله است.
حجت الاسلام مهدي موري، معاون پژوهشي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه خوزستان

 

حجت الاسلام مهدی موری، مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از انتشار کتب و مجلات جدید از سوی این معاونت خبر داد و گفت: کتاب مادر خوبی ها، مجله ره توشه شعبان، مجله پیام تبلیغ و ویژه نامه آشنایی با فرق منحرف از مهم ترین انتشارات واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در ماه شعبان و رمضان است.

کتاب مادر خوبی ها

این کتاب که با عنوان «مادر خوبی ها » در اختیار خوانندگان قرار می گیرد مجموعه چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که در تیراژ 3000 جلد در اختیار حوزه های علمیه خوزستان، مراکز فرهنگی و مساجد این استان قرار گرفته است.

گفتاری از حضرت امام خمینی رحمةالله علیه، مقام معظم رهبری، آیت الله موسوی جزایری و درآمدی بر زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از جمله مهم ترین بخش های این کتاب به شمار می آید.

مجله ره توشه ماه شعبان

مباحث روز متناسب با ماه شعبان، مباحثی پیرامون موضوع مهدویت، سیره امام حسین و امام سجاد علیهما السلام، نکات ویژه تبلیغی، شعر، بخش کودک و نوجوان و احکام و فلسفه احکام از مهم ترین موضوعات خواندنی در این مجله شعبانیه است.

مجله پیام تبلیغ

عنوان اصلی این مجله 30 روز 30 جلسه است که محتوای اصلی آن تفسیر موضوعی آیات قرآن کریم، احکام، نکات علمی، داستان های خواندنی و حکمت های برگزیده از نهج البلاغه است.

ویژه نامه آشنایی با فرق منحرف و عرفان های نو ظهور

مسؤولان واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در این مجله به معرفی فرقه وهابیت، جنایات وهابیت، معرفی سردمداران وهابیت، پالایش شبهات و تفکرات وهابیت، شبکه های ماهواره ای مرتبط با این فرقه، ابزار تبلیغی وهابیت، وهابیت از منظر رهبری و معرفی کتب فرقه ضاله وهابیت پرداخته اند./9461/ت302/ق

ارسال نظرات