۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۳۸۵
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه:

مسؤولان قضایی سرعت و دقت را در رسیدگی به پرونده‌ها در نظر بگیرند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با اشاره به هفته قوه قضاییه ابراز داشت: تحقق عدالت در اجرای احکام اسلامی، سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده ها و اتخاذ تدابیر قوه قضاییه در جهت پیشگیری از ارتکاب جرم و کاهش جرایم از انتظارات بحق مردم از مسؤولان قضایی است.
حجت الاسلام و المسلمين خسروپناه حجت الاسلام عبدالحسين خسروپناه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، امام جمعه موقت دزفول، امروز در آیین عبادی سیاسی خطبه های نمازجمعه شهرستان دزفول که در مصلای امام علی(ع) برگزار شد، با اشاره به نشست 5+1 در مسکو اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهره مندی صحیح و سالم از انرژی صلح آمیز هسته است و از خواسته خود لحظه ای کوتاه نمی آید.

این پژوهشگر و نویسنده حوزوی تصریح کرد: انرژی هسته ای در دنیای امروز یک ضرورت است و باید در تولید برق، پزشکی و دیگر جنبه ها باید از این فناوری استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت ساخت بمب هسته ای اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست و نخواهد بود و هدف اصلی دانشمندان ایرانی استفاده صحیح و صلح آمیز از فناوری هسته ای است.

وی با تأکید بر این که همه دنیا می دانند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال استفاده صحیح از انرژی هسته است، بیان داشت: آژانس انرژی اتمی باید خواسته های ملت ایران برآورده و اعلام کند که هدف ایران استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است؛ چنین سازمان جهانی نباید اسیر شانتاژهای تبلیغی و سیاسی غرب شود.

رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران با اشاره به آغاز فعالیت مجلس نهم، همدلی را شرط اساسی موفقیت نمایندگان مجلس دانست و افزود: نمایندگان باید با همدلی و همکاری مردم و مسؤولان سعی بر ریشه کن کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.

امام جمعه موقت دزفول افزود: شهرستان دزفول به امکانات رفاهی و مکانیزه در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی نیاز دارد و نمایندگان باید این گونه مشکلات را در راستای مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حل کنند.

این پژوهشگر و نویسنده حوزوی با گرامیداشت سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاه را یکی از عوامل اصلی رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه و پاسداران عزیز حق بزرگی را گردن ملت ایران دارند که امیدواریم این عزیزان همواره در کنار رهبری موانع و تهدیدات علیه ایران اسلامی را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: اقتدار و شکوه سپاه پاسداران در عرصه های نظامی و فرهنگی سبب شده که دشمن آمریکایی فکر هرگونه تهاجم و تعارض علیه مرزهای ایران اسلامی را از خود دور کند.

رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران دربخش دیگری از خطبه های این هفه نماز جمعه به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72تن از یاران امام، توسط منافقین کوردل در سال 60 که به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی ایران بود که خدمات شایان این شهید عزیز در قبل و بعد از انقلاب تحسین برانگیز است.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به هفته قو قضاییه، کار قضاوت را بسیار سخت ارزیابی و تصریح کرد: قاضی باید طبق ضوابط و احکام اسلامی حکم کند که با توجه به پیچیدگی بعضی پرونده های قضایی کار ساده ای نیست و باید از ازحمت کشان این عرصه تجلیل و قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با اشاره به انتظارات مردم از مسوؤلان قضایی گفت: تحقق عدالت در اجرای احکام اسلامی، سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده ها و اتخاذ تدابیر قوه قضاییه در جهت پیشگیری از ارتکاب جرم و کاهش جرایم از انتظارات بحق مردم از مسؤولان قضایی است که اگر احکام اسلامی با قاطعیت اجرا شوند سبب کاهش جرم در جامعه می شوند./9461/پ202/س
ارسال نظرات