۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۹۶۲
در اعتراض به هتک حرمت مرجعیت؛

طلاب حوزه علمیه نجف تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه نجف در واکنش به حمله تروریستی به دفتر آیت الله فیاض تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
تجمع طلاب نجف مقابل دفتر آيت الله فياض
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری نون عراق، جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف و قشرهای مختلف مردم در اعتراض به حمله تروریستی به دفتر حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض، روز گذشته در برابر دفتر این مرجع در نجف تجمع کردند.

طلاب علوم دینی و جمع کثیری از شهروندان نجف با تجمع در برابر دفتر آیت الله فیاض، خشم و محکومیت شدید خود را از گستاخی تروریست ها و انفجار بمب صوتی در کنار دفتر این مرجع اعلام کردند.

حجت الاسلام سید لطیف العمیدی یکی از طلاب علوم دینی حاضر در این تجمع در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فضلا و طلاب حوزه علمیه نجف با تجمع در این مکان این اقدام بزدلانه را محکوم کرده و از دستگاه های امنیتی می خواهند مسوولیت خود را در قبال حمایت از حریم مرجعیت به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام سید محمدباقر قبانچی، مدیر دانشکده اسلامی امام مهدی (عج) نیز بعثی ها را به دست داشتن در حمله به دفاتر مراجع تقلید متهم کرد و افزود: بعثی ها و تکفیری ها با هدف هتک حرمت مرجعیت عوامل اصلی حمله به دفاتر و نمایندگان مراجع تقلید هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان با این اقدامات می خواهند جایگاه مراجع تقلید که عامل حفظ وحدت و امنیت و ثبات در عراق هستند و این کشور را از جنگ مذهبی و طایفه ای دور کرده اند را خدشه دار سازند.

شرکت کنندگان در این تجمع با تاکید بر تبعیت از فرامین مرجعیت اظهار داشتند که با تمام توان از مراجع تقلید دفاع خواهند کرد.
 
گفتنی است دفتر حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض، دو روز پیش مورد حمله تروریستی قرار گرفت اما کسی در این حادثه آسیب ندید./980/ب902/ک


ارسال نظرات