۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۴۸۷
استاندار اردبیل:

انتخابات ایران پیام روشنی برای دوست و دشمن دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار اردبیل گفت: حضور مردم در انتخابات پیام تبریک به دوستان، و یأس و ناامیدی به دشمنان نظام اسلامی دارد.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سیدحسین صابری، استاندار اردبیل، امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد سرچشمه اردبیل اظهار داشت: تمامی رسانه های غربی که ماه هاست علیه این انتخابات تبلیغات منفی می کنند، چشم به چگونگی حضور مردم ایران دوخته اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به ویژه مردم استان اردبیل با حضور حماسی در این انتخابات پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های غرب خواهند داد، تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات نشانه علاقمندی مردم به نظام است.

صابری با بیان اینکه پیام حضور مردم به دشمنان بنیان مستحکم نظام اسلامی و یاس برای نظام سلطه غرب است، گفت: حضور همیشگی ملت در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات، به معنای دفاع از نظام و سیلی زدن محکم بر صورت غضب‌آلود نظام‌های استکباری است.

وی با اشاره به حساسیت نهمین دوره انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: این انتخابات بی تاثیر در تداوم‌ نهضت آزادی‌بخش و اسلامی در کشورهای منطقه نیست، انتخابات مجلس پیامی روشن برای نظام کفر دارد که آن بی‌تاثیری تهدید و تحریم علیه نظام است.

استاندار  اردبیل با تاکید بر این که حضور حماسی مردم خط بطلانی بر سیاست‌های خضمانه غرب علیه ایران خواهد بود، گفت: حضور آحاد مردم در این انتخابات در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز جهانی و بین‌المللی ماهیت پلید و افیونی استکبار را آشکار خواهد کرد.

صابری در پایان با بیان این که شرکت در انتخابات همه افراد جامعه در سرنوشت آینده کشور مؤثر است، اظهار داشت: با توجه به عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نقش تاثیرگذار آنها در سرنوشت کشور، انتخاب کاندیدای اصلح یکی از موارد بسیار مهم است./935/پ202/س
ارسال نظرات