۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۵۴۳
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل:

رأی حداکثری سبب مصونیت بیش از پیش در مقابله با نظام کفر است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل گفت: برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی از اهداف نظام اسلامی برای مصونیت بیش از پیش در مقابله با نظام کفر است.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل انتخابات
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی از اهداف نظام اسلامی برای مصونیت بیش از پیش در مقابله با نظام کفر است.

وی با بیان این که توصیه های مقام معظم رهبری بایستی مورد تاوجه نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد، تصریح کرد: نمایندگانی که به مراکز قدرت و ثروت وابسته باشند نمی توانند اهداف مردم و نظام را دنبال کنند و سعی می کند به خواسته های مراکز قدرت و ثروت تن دهند که خود می تواند بزرگ ترین ضربه ها را به نظام و مردم بزند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل با بیان این که باید مدرس ها را به مجلس فرستاد، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره) مجلس در رأس امور است و باید تلاش کرد افرادی را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنیم که از تخصص و علم لازم برای ابراز نظر در مورد مسائل مختلف برخوردار باشد تا بتواند مثمر ثمر واقع شود.

وی با تاکید بر این که بایستی از فرصت حضور حداکثری مردم در انتخابات به نفع نظام در مجامع داخلی و بین المللی بهره برد، گفت: انتخابات فرصتی برای ساختن آینده محسوب شود، این در حالی است که انتخابات دهم ریاست جمهوری که باید فرصتی برای ارتقای شاخص کشوری می بود با تحرکات فتنه گران در آستانه تهدیدی برای نظام تبدیل شد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان این که سیاست وقتی سیاست است که رکن رکین آن ولایت باشد، افزود: باید پشتیبان ولایت باشیم، از این رو شاخص های جبهه متحد اصولگرایان منشور اصولگرایی است که به همت جامعتین یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تدوین شده است و تمام فعالیت های خود را در چارچوب منشور و اصول ولایت مداری تنظیم می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی نامزدهای انتخاباتی که با وعده و وعیدهایی انتظارات مردم را در جهت اهدافی غیر از وظایف نمایندگی بالا می برند، افزود: نمایندگان مجلس باید در چارچوب قوانین دینی و اهداف انقلابی در خدمت مردم باشند، نه این که با سفر به روستاها و یا تغییر مدیریت، شأن و جایگاه خود را پایین بیاورند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل با بیان این که نمایندگان باید به شعور مردم احترام بگذارند، تصریح کرد: مجلس در رأس امور است و هرگونه اهانت به مجلس توهین به شعور کل مردم است، با توجه به حساسیت شرایط کنونی دفاع از نظام، ولایت و رهبری از اصل واجبات است و جبهه متحد می کوشد در این راستا حرکت سازنده و تأثیرگذاری داشته باشد.

حجت الاسلام نوروزی توجه به تقوای سیاسی را از دیگر شاخص های جبهه متحد اصولگرایی دانست و اظهار داشت: در ابتکاری هم اکنون دبیر جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در استان اردبیل یک نفر است که نشان از همگرایی و تعامل این دو جبهه در استان دارد./935/ت302/س

ارسال نظرات