۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۵۱۹

نخستین نشست تخصصی طرح محراب در دزفول برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست تخصصی طرح محراب با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در دزفول برگزار می شود.
محراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین نشست تخصصی طرح محراب با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه و با هدف تقویت بنیه علمی طلاب و فعالان عرصه های فرهنگی نسبت به فریضه نماز در دزفول برگزار می شود.

نخستین نشست تخصصی نماز، با عنوان طرح محراب و با حضور اساتید برتر حوزه علمیه در تاریخ چهارم اسفند ماه سال جاری رأس ساعت 7:30 صبح در محل سالن اجتماعات امام خامنه ای، حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول (ره) برگزار می شود.

تقویت بنیه علمی طلاب و فضلا ی حوزه نسبت به اقامه نماز، ایجاد انگیزه در میان طلاب جهت ترویج فرهنگ نماز از مهم ترین اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.

آشنایی طلاب با شیوه های دعوت به نماز، چگونگی پاسخ به شبهات و سوالات روز مربوط به نماز و آمادگی پاسخگویی در محافل عمومی از دیگر اهداف طرح محراب محسوب می شود.

لازم به ذکر است این طرح به همت مرکز تخصصی نماز شهرستان دزفول و با همکاری معاونت تهذیب حوزه ی علمیه آیت الله قاضی و ستاد اقامه ی نماز شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

 شرکت در این طرح برای مبلغان خواهر و برادر، فعالان عرصه های فرهنگی، اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین عموم شهروندان علاقه مند آزاد است./9464/پ203/ص
ارسال نظرات