۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۰۷۴
عضو خبرگان رهبری:

ریشه خیزش های اسلامی در فرهنگ مهدوی نهفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جنبش های عدالت خواهانه و بیداری اسلامی نشات گرفته از فرهنگ امید و مهدویت در جامعه بشری است.
حجت الاسلام عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در مراسم آغاز به کار دفاتر بنیاد مهدویت در دو شهر مشگین‌شهر و پارس‌آباد اظهار داشت: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایران را مهم ترین تهدید برای اجرای توطئه های دین‌ستیزانه خود می دانند.

وی خاطرنشان کرد: هراس دشمنان از صدور انقلاب اسلامی، به واسطه صدور فرهنگ مهدویت، امید و انتظار به دیگر ملت های آزاده جهان است، در حقیقت فرهنگ مهدویت با منافع نظام سلطه و کفر منافات دارد.

عضو خبرگان رهبری هجمه‌های فرهنگی، عقیدتی، رسانه ای و تبلیغی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: شعارها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی نیز ریشه در فرهنگ و اعتقادات مهدوی مردم ایران دارد، اگر امروز شاهد الگو شدن ملت بصیر، مؤمن و مقاوم ایران برای تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا هستیم، بایستی علت آن را در مبانی رفتاری و ارزشی آن جستجو کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح چگونگی فعالیت بنیاد مهدویت اردبیل با توجه به شرایط حساس بین المللی اظهار داشت: محور برنامه‌های کانون مهدویت باید دفاع از اندیشه‌های ناب اسلام و گفتمان مهدویت و همچنین مقابله با آسیب‌های فکری و مذهبی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این که دشمنان به دنبال تخریب چهره حقیقی مهدویت و القای خشونت در ظهور منجی آخر الزمان هستند، گفت: تمام ادیان الهی به ظهور منجی اعتقاد دارند؛ اما اعتقاد اسلام و شیعه نسبت به مهدی(عج) حقیقتی است که دشمنان به دنبال کتمان آن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و تشریح نتایج و بازخوردهای بین المللی این حضور اظهار داشت: امروز چشم امید بسیاری از امت‌ها و ملت‌های آزادی خواه به سمت ایران دوخته شده، این ملت بایستی بار دیگر حماسه 22 بهمن را در انتخابات 12 اسفند تکرار کنند.

گفتنی است، در پایان دفاتر فعالیت بنیاد مهدویت در دو شهر مشگین‌شهر و پارس‌آباد که مور استقبال مردم این شهرها قرار گرفته است، افتتاح و دفتر این بنیاد به همراه بنیاد هویت اردبیل در محله ملاهادی اردبیل آغاز به کار کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات