۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۸۵۵
فرمانده سپاه خوزستان:

جوانان مهم ترین عناصر پیشرفت ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که امروز دشمنان انقلاب دانشمندان و نخبگان جوان کشور را هدف قرار داده اند تأکید کرد: این اقدام دشمن نشان دهنده این است، که جوانان از عناصر اصلی پیشرفت ایران اسلامی هستند.
سردار سرتيپ دوم پاسدار حسن شاهوار پور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، روز گذشته در همایش ملی انرژی بسیج که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) شرکت نفت اهواز برگزار شد، به تغییر تاکتیک دشمن نسبت به سی و سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: ترور و ایجاد جنگ روانی از سوی رسانه های بیگانه نشان دهنده هدف گیری دشمن به سوی علم و تکنولوژی را بازگو می کند.

شاهوار پور با اشاره به مهم ترین اهداف برگزاری این همایش ابراز داشت: حرکت در راستای چشم‌انداز 1404، توسعه و بررسی مطالعات بومی و جهانی در زمینه انرژی‌های جایگزین در راستای حداقل رساندن آلودگی محیط زیست از مهم ترین اهداف برگزاری همایش ملی انرژی بسیج در اهواز می باشد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) به ثمر نشست، افزود: شعار استقلال، آزادی،‌ جمهوری اسلامی مهم ترین شعار ملت ایران در اوایل پیروزی انقلاب بود که جوانان این مرز و بوم با خون خود این درخت تنومند را آبیاری کردند و بار دیگر عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به سوابق وابستگی‌های اقتصادی کشور پیش از انقلاب، گفت: از دوره ناصرالدین شاه با قراردادهایی که با کشورهای استعماری بسته شد وابستگی‌های ایران در مسائل انرژی تشدید یافت و این وابستگی‌ها تا قبل از پیروزی انقلاب نیز ادامه داشت.

وی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و بعد از تحریم های متعدد علیه کشور، ایران اسلامی توانست پیشرفت چشم گیری در بسیاری از عرصه های به ویژه تجدید منابع انرژی این وابستگی‌ها قطع شد.

پیشرفت های ایران قابل مقایسه با گذشته نیست

وی با اشاره به تخریب‌ها و آسیب‌هایی که به زیرساخت‌های جنوب کشور به ویژه خوزستان و تاسیسات نفتی در دوره هشت ساله دفاع مقدس وارد شد، اظهار داشت: ایران اسلامی به همت تلاشگران صنعت نفت نسبت به سی و سه سال گذشته قابل مقایسه نیست که این تلاش و همت خستگی ناپذیر نشان دهنده عزم راسخ این جهادگران در رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی را به وضوح بازگو می کند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، با بیان این که امروز دشمنان انقلاب دانشمندان و نخبگان جوان کشور را هدف قرار داده اند تأکید کرد: این اقدام دشمن نشان دهنده این است، که جوانان از عناصر اصلی پیشرفت ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه خوزستان در پایان سخنان با بیان این که امیدواریم با استفاده از مقالات علمی ارائه شده در این همایش تحولی در حوزه انرژی ایجاد شود، خود و ضمن ابراز رضایت از برگزاری این همایش تأکید کرد: انشاءالله و در آینده ای نزدیک بتوانیم دبیرخانه دائمی این همایش را در راستای استفاده از پتانسیل های موجود در جنوب دایر کنیم./9464/پ202/ص
ارسال نظرات