۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۱۷۶

دوره آموزشی ‌مهدویت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی کوتاه مدت مهدویت به همت بنیاد امام مهدی(عج) تبریز روزهای 16 تا 21 بهمن برگزار خواهد شد.
مهدويت
عباس دانش آموز، مدیر عامل بنیاد امام مهدی(عج) تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ‌در تبریز اظهار داشت: جمعه هفته جاری نام نویسی از علاقه‌مندان شرکت در دوره های کوتاه مدت مهدویت آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که آشنایی با اصول و مبانی اولیه مهدویت در این دوره تبیین خواهد شد، افزود: علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز جمعه 14 بهمن با در دست داشتن مدارک لازم و با حضور در مصلای اعظم امام خمینی(ره) نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

دانش آموز با بیان اینکه کلاس های آموزشی این دوره کوتاه مدت از یک‌شنبه ۱۶ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود، افزود: بنیاد از ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر در یک دوره آموزشی برخوردار است که اگر میزان استقبال بیش از این باشد، دوره کوتاه مدتی دیگری بلافاصله پس از برگزاری دوره مذکور برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد امام مهدی(عج) تبریز با بیان این‌که عموم خواهران و برادران می توانند در این دوره کوتاه مدت نام نویسی کنند، تصریح کرد: به زودی برنامه های متنوع دیگری برای علاقه مندان آشنایی با مبانی مهدویت، انتظار و آخر الزمان اجرایی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری آئین تجدید بیعت مهدی یاوران و منتظران آخرین منجی عالم بشریت تبریز خبر داد و گفت: جمعه هفته جاری، نمازگزاران بین الصلاتین جمعه و عصر، با قرائت فقراتی از دعای عهد و دعای آقا امام زمان(عج) فرا رسیدن نهم ربیع الاول را تبریک خواهند گفت.

بنا بر این گزارش، در آستانه فرا رسیدن نهم ربیع الاول، سلسله نشست‌های مهدویت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا رضوی، کارشنا حوزه مهدویت ادامه خواهد یافت.

این نشست تخصصی به مناسبت نیمه شعبان سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد آیت الله با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مهدویت در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار خواهد شد.

عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست معنوی که با موضوع جهان اسلام پس از امامت حضرت حجت(عج) برگزار می‌شود، می‌توانند امروز پس از نماز مغرب و عشا از ساعت 19 در مسجد آیت الله انگجی واقع در راسته کوچه، خیابان جمهوری اسلامی حضور به هم رسانند./935/پ202/س
ارسال نظرات