۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۷۳۷
دبیرکل جمعیت وحدت مسلمین پاکستان:

محرم ماه اعلام جنگ با یزیدیان زمان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه پاکستان، ماه محرم را ماه اعلام جنگ با یزیدیان زمان توصیف کرد.
ناصر عباس جعفري دبيرکل وحدت مسلمين پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ راجه ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت علیه عزاداران حسینی در کشورهای مختلف تاکید کرد که شیعیان با این توطئه ها از عقاید خود دست نمی کشند.

در این پیام آمده است: حمله به عزاداران حسینی در افغانستان و عراق به شدت محکوم است. اسلام دین صلح و آرامش است و با این اقدامات تروریستی به شدت مخالفت می کند.

حجت الاسلام جعفری افزود: اسلام از اقدامات تروریستی تبری می جوید، اما برخی از دشمنان اسلام می خواهند با استفاده از عناصر داخلی به این دین مبین ضربه وارد سازند و چهره دین اسلام را نزد جهانیان مخدوش کنند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین برای شهدای این انفجارها طلب علو درجات را کرد و اظهار داشت: یزیدیان زمان همیشه سعی می کنند که جلوی عزاداری را بگیرند و گمان می کنند که در این راه موفق می شوند، لیکن باید بدانند که اینگونه اقدامات به سرانجام نمی رسد و نمی توانند به موفقیتی در این زمینه دست یابند.

این عالم شیعه پاکستان محرم را اعلام جنگ با یزدیان زمان خواند و تصریح کرد: عزاداری امام حسین (ع) ضامن بقای تشیع است، ماه محرم ماه اعلام جنگ با یزیدیان زمانه است و کسی که با یزیدیان بجنگند می تواند جاویدان و رستگار شود. جامعه ای که با افکار یزیدیان اداره شود محکوم به نابودی است.

سید راجه ناصر عباس جعفری در بخش پایانی بیانیه خاطر نشان ساخت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف اساسی اسلام است و جامعه ای که به این اصل پشت کند باید خود را مرده بداند و با غضب الهی نیز روبرو خواهد شد./980/ب902/گ
ارسال نظرات