۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۰۴۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

تماشاگران صف‌آرایی باطل در برابر حق زیان‌دیدگان تاریخ هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه هر جریان و نهضتی از راه مانده و به راه پیوسته دارد، گفت: عاشورا ‌آزمونی بود برای همگان؛ گروهی پیشگام این نهضت بوده و با پیوستن به این خط سرخ، ره یافته آن شدند و گروهی دیگر جناح ستمکاران را سامان بخشیدند و طیفی نیز تماشاگر صف‌آرایی باطل در برابر حق ‌بوده که به زیانکاران همواره تاریخ پیوستند.
 عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدمهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شب گذشته در آیین پایانی سومین فراخوان سراسری فیلم و عکس لحظه های عاشورایی که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هنر حقیقی آن است که دل هنرمندان،‌ نقش جمال را با آفرینش نقش یا نفحه ای بر مردم فروخواند و آنان را شیدا کند، هنر، ذکر حقیقی خداوند است و کدام هنر بالاتر از عاشورا که تجلی گاه عبودیت آدمی در برابر دوست و نهایت عشق به او است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: عاشورا، درس عدالت، آزادگی، حق طلبی و عزت و کرامت نفس در برابر شقاوت بارترین شقاوت ها، سازندگی جامعه آرمانی و احیای ارزش ها را می دهد و حماسه ای است با چهره نمایی شخصیت های گوناگون در آزمونی سخت و الهی.

حجت الاسلام مسعودی با بیان اینکه هر جریان و نهضتی از راه مانده و به راه پیوسته دارد، ادامه داد: این حرکت، آزمونی بود برای همگان؛ گروهی پیشگام این نهضت بوده و با پیوستن به این خط سرخ، ره یافته آن شدند و گروهی دیگر جناح ستمکاران را سامان بخشیدند و طیفی نیز تماشاگر صف‌آرایی باطل در برابر حق را تکلیف خود انگاشته و به زیانکاران همواره تاریخ پیوستند.

وی با تأکید براین‌که هنر و زیبایی تاریخ، جاودانه ماندن بر راه راست است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) قیامی برای سعادت بخشی امت و راهبری ایشان به سوی خوبی‌ها آغاز کرد و تلاش امام نه از سر قدرت و مسائل مادی که با هدف برافراشتن پرچم دین خدا و اصلاح جامعه و برقراری امنیت و امید برای ستمدیگان همیشه تاریخ بود. /930/پ202/س

ارسال نظرات