۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰
آیت الله حیدری:

ملت ایران علمدار مبارزه با نظام سرمایه‌داری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، ملت ایران را علمدار مبارزه با نظام سرمایه‌داری دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی نه تنها منطقه اسلامی، بلکه تمام دنیا را در برگرفته و ایران سرافراز اسلامی علمدار راه اندازی این قیام و مبارزه با استبداد جهانی است.
آيت الله حيدري در همايش تجليل از خبرنگاران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی، اظهار داشت: ایران دارای اسنادی غیرقابل انکار است که نشان می‌دهد آمریکا تروریست را مورد حمایت قرار داده است. نقض سلطه جهانی که امروزه ملت ایران علمدار آن هستند، از متن قرآن گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هرگز خداوند اجازه تسلط کفار و ظالمان بر مؤمنان را نمی دهد، خاطرنشان کرد:کفاران و ظالمان با استفاده از قدرت و سوء استفاده از پراکندگی و تفرقه ملت‌ها و ضعف آن‌ها، توانستند این سلطه را ایجاد کنند؛ اما خوشبختانه جهانیان روز به روز شاهد فروپاشی قدرت این گونه مستکبران هستند. با توجه به فرموده‌های خداوند در قرآن خود مردم باید به پا خیزند، قیام کنند و ظلم را نپذیرند و در راه خدا جهاد کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ‌ایستادگی در مقابل ظالمان، متحمل صبر و تحمل است، که باید ملت ها با پیشه کردن این دو عنصر، عزت، آزادی و کرامت را به ‌دست آورند.مردمی که زیر چکمه آهنین استکبار زجر می کشند چاره ای جز قیام ندارند؛ چرا که قیام و مبارزه با کفار و ظالمان منطق قرآن است.

وی با اشاره به ملت های قیام کرده بر علیه استکبار جهانی، اظهار داشت: ای مردم آزاده و صبور، از قیام نترسید؛ چرا که خداوند با شماست و اگر دین خدا را یاری کنید، خداوند هم شما را یاری می‌کند. دین خدا عدالت، نورانیت و حقیقت است که اگر این ارزش‌ها را یاری و نصرت دهید، خداوند هم دست نصرت را بر سر شما می‌گستراند و شما را پیروز میدان می کند.

آیت الله حیدری گفت: ملت مسلمان ایران با رهبری امام خمینی (ره) از 50 سال پیش این مبارزه تاریخی علیه استکبار جهانی را آغاز کرده و امام خمینی(ره) به خاطر این مبارزه و ایستادن در مقابل نظام کاپیتولاسیون به زندان افتاد و تبعید شد، اما او هیچ گاه تن به ذلت نداد.

وی با بیان این‌که ملت ایران رهبر خود را در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شناخته و پشت سر آن حرکت کردند، تصریح کرد: خیابان‌های تهران در 13 آبان‌ماه سال 57 با خون دانش‌آموزان رنگی شد که این جنایت به دلیل گفتن مرگ بر آمریکا و مرگ به اسراییل رخ داد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، دشمن لانه جاسوسی خود در ایران را از دست داده و در تلاش برای دسترسی به ایران از راه دیگری شد؛ از این رو هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کرد. صدام و طالبان دست پرورده آمریکا بودند و توسط این کشور از بین رفتند و هم اکنون نیز آمریکا پس از گذشت بیش از 8 سال مجبور به عقب نشینی از خاک عراق و افغانستان شد.

وی با اشاره به قیام شکل گرفته در آمریکا، تأکید کرد: بیداری اسلامی نه تنها منطقه اسلامی، بلکه تمام دنیا را در برگرفته و هم اکنون نیز خیزش وال استریت علیه سلطه سرمایه‌داری، همه آمریکا و اروپا که شامل 82 کشور جهان بوده را در برگرفته است.رژیم کاپیتالیسم و سرمایه‌داری خون ملت‌ها را مکیده و ثروت‌های آن‌ها را چابیده‌ است، اما ملت‌ها بصیرت پیدا کرده و علیه این کشور و استکبار جهانی به پا برخاسته‌اند که این مسأله نشانه خوبی برای گسترش قیام های اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهمت اخیر آمریکا مبنی بر تروریست بودن ایران گفت:‌ آمریکا منبع تروریست و کشور ایران قربانی تروریست است.با ظهور منجی بشریت همه ظلم و ستم از بین رفته و پرچم عدل و عدالت در بام قله های جهان برافراشته می‌شود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: از شرایط جوانی و استعدادهای جوانی استفاده کافی و وافی را ببرید و با تزکیه نفس و خودسازی، پله‌های علمی را یکی پس از دیگری بپیماید و فرصت‌های طلایی را از دست ندهید؛ چرا که بر اساس رهنمودهای امام علی(ع) فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات