۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶
با برگزاری راهپیمایی؛

انقلابیون تونسی همبستگی خود را با ملت بحرین اعلام کردند

خبرگزاری رسا ـ صدها تن از انقلابیون تونسی با تجمع در برابر سفارت بحرین، خشم و انزجار خود را از جنایت های آل خلیفه اعلام کردند.
راهپيمايي مردم عراق عليه اشغال بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از انقلابیون و فعالان سیاسی و اجتماعی تونس، با تجمع در برابر سفارت بحرین در این کشور، ادامه جنایت های آل خلیفه و قلع و قمع مردم بی دفاع بحرین را محکوم کردند.

راهپیمایی کنندگان با برافراشتن پرچم بحرین و حمل پلاکاردهایی همبستگی خود را با ملت بحرین اعلام کرده و بر لزوم توجه مقامات آل خلیفه به مطالبات مشروع شهروندان این کشور تاکید کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی دخالت های عربستان سعودی در امور داخلی بحرین را محکوم ساخته و خروج فوری نظامیان آل سعود و پایان دادن به کشتار مردم بحرین را خواستار شدند.

از سوی دیگر، منصف مرزوقی، رهبر حزب کنگره برای جمهوری تونس با آزاده خواندن ملت بحرین گفت: بحرینی ها ملتی آزاده هستند و این نظام آل خلیفه است که به کشتار و سرکوب آنان می پردازد. ظلم و فسادی که در تونس بوجود آمده بود دقیقا در بحرین نیز وجود دارد.

وی افزود: نظام آل خلیفه می خواهد با شعله ور ساختن فتنه های مذهبی، قیام ملت بحرین را قیامی مذهبی جلوه داده و دشمنی را میان شهروندان این کشور بوجود آورد. بحرینی ها باید بدانند انقلابیون تونسی همواره از انقلاب مشروع این کشور حمایت می کنند و هیچ توجهی به مذهب انقلابیون ندارند.

رهبر حزب کنگره برای آزادی تونس تصریح کرد: آنچه در کشورهای عربی رخ می دهد هیچ ربطی به سنی و شیعه بودن ندارد، بلکه ملت های عربی از دیکتاتوری و استبداد به ستوه آمده و در برابر طاغوت ایستاده اند./980/ب902/گ
ارسال نظرات