۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴
با حضور گسترده علما و مردم؛

پیکر نماینده آیت الله سیستانی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر نماینده آیت الله سیستانی، روز گذشته در حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (س) تشییع شد.
تشييع پيکر نماينده آيت الله سيستاني در کربلا تشييع پيکر نماينده آيت الله سيستاني در کربلا تشييع پيکر نماينده آيت الله سيستاني در کربلا تشييع پيکر نماينده آيت الله سيستاني در کربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، پیکر حجت الاسلام شیخ مهند المعمار، نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا که سه شنبه شب و پس از ادای نماز مغرب و عشا در منطقه سیف سعد این شهر از سوی تروریست ها به شهادت رسید، روز گذشته با حضور علما، نمایندگان آیت الله سیستانی، طلاب علوم دینی و قشرهای مختلف مردم تشییع شد.

پیکر شهید مهند المعمار در خیابان های شهر کربلا تشییع شد و حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی بر روی پیکر این شهید نماز خواند.

تشییع کنندگان پس از برگزاری عزاداری در حرم امام حسین (ع) به سوی حرم حضرت اباالفضل العباس (س) رفتند و در این حرم مقدس نیز به سوگواری پرداختند.

گفتنی است شیخ مهند المعمار، نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا، سه شنبه شب در حالی که نماز مغرب و عشا را در مسجد منطقه سیف سعد ادا کرده بود به همراه یکی از دوستان از مسجد خارج شد، ولی با شلیک گلوله های پیاپی از سوی تروریست ها مواجه شده و به شهادت رسید./980/ب902/گ
ارسال نظرات