۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۰۳۶
نایب رییس جامعه مدرسین:

مصوبات کمیسیون‌های اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین در ستادی پیگیری و دنبال می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از مطرح شدن و پیگیری مصوبات کمیسیون‌های اجلاسیه‌ای منطقه‌ای جامعه مدرسین در ستادی ویژه خبر داد.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز در آیین آغاز به کار کمیسیون های سه گانه اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در یزد، گزارشی از روند برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین با حضور علمای بلاد استان های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه ها با پیشنهاد علمای بلاد در استان های مختلف برگزار می شود، گفت: برگزاری این اجلاسیه ها در شهرهای مختلف ثمرات خوبی را به همراه داشته است.

نایب رییس جامعه مدرسین با بیان اینکه در کمیسیون های اجلاسیه مسائل مختلف مورد بررسی و آسیب شناسی قرار می گیرد، ابرازداشت: مسائلی که در این اجلاسیه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد در ستادی پیگیری و دنبال می شود.

وی با بیان اینکه پرونده اجلاسیه ها با اتمام آن به پایان نمی رسد، گفت: سنت و شیوه ما بر این است که همه امور دنبال شود و البته خود آقایان و علمای بلاد نیز باید تعقیب و پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تشریح دستور کار کمیسیون های سه گانه اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و تبلیغی در کمیسیون ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: در کمیسیون فرهنگی و تبلیغی نیز اعضا مسائل مربوطه را مورد بحث قرار خواهند داد و البته نتایج کمیسیون ها نیز در اجلاس رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، سه کمیسیون فرهنگی تبلیغی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، کمیسیون حوزه و روحانیت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رجبی و کمیسیون سیاسی اجتماعی نیز به ریاست آیت الله کعبی در حال برگزاری است. /924/پ203/ص
ارسال نظرات