۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۶۴۵

آیت الله مدرسی ترور زائران عراقی حرم حضرت زینب را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید کربلا ترور 22 شهروند شیعه عراق که از سوریه در حال بازگشت به کشور بودند را محکوم کرد.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از مراجع تقليد کربلا تشييع قربانيان جنايت تروريستي در عراق تشييع قربانيان جنايت تروريستي در عراق
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مراجع تقلید کربلا در پیامی، کشته شدن 22 شهروند عراقی که پس از زیارت اماکن مقدس در سوریه در حال بازگشت به عراق بودند را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جنایت تروریستی که علیه زائران حرم حضرت زینب (س) در هنگام بازگشت از سوریه رخ داد همه موفقیت های ملت عراق که با همبستگی و یکدلی شهروندان برای ساخت آینده ای بهتر و تضمین کرامت و آزادی از سوی ملت صورت گرفته است را هدف قرار داد.

وی افزود: این عملیات جنایتکارانه از سوی گروه های تروریستی علیه جمعی از شهروندان شهر کربلا که در منطقه النخیب رخ داد را به شدت محکوم می کنم و از دستگاه های امنیتی می خواهم به شدت هوشیار باشند و از فعالیت های تروریست ها که جز قتل و ریختن خون بی گناهان برنامه دیگری ندارند غافل نشوند.

آیت الله مدرسی در بخش پایانی پیام برای شهدا طلب مغرفت و ملت عراق را به تمسک به قرآن کریم و ادامه راه پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) دعوت کرد.

گفتنی است جنایت کاران تروریست، دیشب در ناحیه بیابانی نخیب در 300 کیلومتری غرب بغداد به یک دستگاه اتوبوس که از سوریه وارد خاک عراق شده بود حمله کرده و با پیاده کردن مسافران آن، همه 22 شهروند کربلایی را با تیربار به قتل رساندند.

پیکر قربانیان این حادثه تروریستی، امروز با حضور علما، نمایندگان پارلمان، مسوولان محلی و قشرهای مختلف مردم در کربلا تشییع و  با غم و اندوه فراوان حاضران به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی بر پیکر قربانیان نماز خواند./980/ب902/گ
ارسال نظرات