۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹
آیت الله قبلان:

رفتار کنونی با شهروندان بی گناه بحرینی وحشیانه است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تاکید بر اینکه بحرین همچنان به سبب خیره سری رژیم حاکم در تنگنا به سر می برد، رفتار کنونی با شهروندان بی گناه بحرینی را وحشیانه توصیف کرد.
آيت الله شيخ عبدالامير قبلان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته با تاکید بر اینکه بحرین همچنان به سبب خیره سری و یک دندگی رژیم حاکم و فراهم نیاوردن فضای مناسب برای آغاز روند گفت و گو با مخالفان در تنگنا و تنش به سر می برد، سران بحرین را به بخشیدن حقوق سیاسی قانونی به ملت بحرین اندرز داد.

آیت الله قبلان رژیم حاکم بحرین را به در پیش گرفتن رویکردی شایسته با ملت بحرین به دور از خشونت و فریبکاری فراخواند و تصریح کرد: تعلل و پشت گوش انداختن در بازگرداندن حقوق مسلم ملت بحرین به آنها و مسؤولیت گریزی در رفتار منصفانه با ملت کافی است.

وی جنایت هایی که در حق شهروندان بی گناه و بی دفاع و پزشکان بحرینی رخ می دهد را محکوم کرد و افزود: رفتار کنونی با شهروندان بی گناه بحرینی وحشیانه است و اینگونه هتک حرمت ها در راستای خدمت به مساله گفت و گو در بحرین نیست و تنها به افزایش تنش ها کمک می کند و هرگونه تلاشی برای آرام کردن اوضاع تهدید می کند و پایه های گفت و گو را ویران می سازد.

وی حاکمان و مسؤولان عربی در جهان عرب را به تلاش فوری جهت فرونشاندن آتش فتنه و بازگرفتن حقوق مسلم ملت ها به ویژه در بحرین فراخواند و از آنها خواست تا یار و یاور مظلومان باشند تا خدا نیز آنها را یاری دهد و با مهر و محبت با ملت برخورد کنند تا خداوند نیز آنها را مورد رحمت خویش قرار دهد./981/ب902/گ
ارسال نظرات