۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱
در حمایت از ملت مظلوم بحرین؛

شیعیان مصر راهپیمایی خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ شیعیان مصر تاکید کردند اگر جنایت های نظام آل خلیفه علیه شهروندان ادامه یابد راهپیمایی میلیونی برگزار می کنند
پيروزي انقلاب مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس اعلای آل البیت وابسته به شیعیان مصر با صدور بیانیه ای تاکید کرد اگر جنایت های رژیم آل خلیفه علیه شهروندان مظلوم بحرینی ادامه یابد، راهپیمایی میلیونی را در حمایت از مردم بحرین برگزار خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: درد و اندوه عاشقان اهل بیت (ع) از شنیدن خشونت رو به افزون نظام بحرین علیه شهروندان این کشور به شدت افزایش یافته است، این جنایت ها بر همه ملت های آزاده جهان واجب ساخته تا به حمایت از این ملت قهرمان بشتابند.

این مجلس افزود: اتحادیه عرب باید برای پایان دادن به بحران در بحرین وارد عمل شود و از انقلابیون مصر نیز می خواهیم به وظایف خود در قبال یاری ملت بحرین که برای بدست آوردن آزادی در تلاش است عمل کنند.

مجلس اعلای آل البیت، طایفه ای جلوه دادن قیام ملت بحرین را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: سخنان و ادعای طایفه ای بودن قیام مشروع ملت بحرین به شدت محکوم است و هیچ کس نباید به خود این اجازه را بدهد که این قیام را نزاع میان شیعیان و اهل سنت جلوه دهد.

در پایان بیانیه آمده است: کسانی که در صدد طایفه ای جلوه دادن انقلاب ملت بحرین هستند، می خواهند دشمنی و نزاع را میان مسلمانان گسترش دهند، این نزاع ها تنها به سود اسرائیل است و اهداف نظام صهیونیستی اشغالگر که خطر فراوانی برای امت اسلامی به شمار می آید را محقق می سازند./980/ب902/گ
ارسال نظرات